I’m getting married next week
I’m getting married next week there will b
a small party n only few ppl wil b invited
don’t bring any gift just bring
someone 2 marry me.
by Mazhar Khan (few years ago!) / 970 views
Similar Jokes
FAQIR: Kuch khana De do
MAF KARO BABA
FAQIR:Kuch To Do
Acha Baba Jo Ye SmS Padh Rha H Usko LeJao
FAQIR:Bheek Manga Tha Bhikari Nhi
by Pak101.com (few years ago!)
Kaliya & Peeliya ek car me bomb laga rahe the .
Peeliya - agar bomb lagate samay phat gaya to kya hoga .
Kaliya - do'nt worry ! Mere paas ek aur bomb hai
by Mohammad Ali (few years ago!)
Papa aur beta ek hotel me gaye...
Papa: Waiter,
.
1 beer aur 1 ice - cream lao
.
.
Beta: Ice-CREAM kyu papa?
Ap bhi beer pijiye na...
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: oye teray chotay bhai ki moonchain hen or teri nahi hen?
Aisa kiun?
2nd Pathan: Is main kiun wali kya bat he?
Wo Abu pe gya he or me ammi pe.
by Pak101.com (few years ago!)
A pathan child was weeping. Teacher asked what happened.
Child replied, “Our school bell has broken.”
Teacher said, “Why r u weeping?”
Child replied,” How school will off now?”
by Pak101.com (few years ago!)
Bv:ap ki blue shirt mujh se jal gai
pappu:mere pas waisi ek aur shirt hai
wife:pata hai , me ne us me se kapra kat k pehlay wali me laga dia hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Bhikhari: 50 Rs. dedo sahab girlfriend ko phone karna hai….
Sahab Apni Girlfriend Se:
Dekho, bhikaari bhi apni girlfriend se kitna pyar karta hai…. “True Love”
Bhikhari: Nahi nahi sahab, usse pyar karne ke baad hee main bhikaari bana hoon…
by Pak101.com (few years ago!)
Biwi Shohar Se "Tum Shaadi k Baad
Badal Gaye Ho !"
Shohar: "Mene Tumhei'n Pehly
Hi Bata Dia Tha k Mujhy Shaadi Shuda Larkio'n
Main Koi Dil-chaspi Nahi
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Log Kehte Hain K Badam Pistey Waghaira Khaney
Se Dimagh Taiz Hota hai...
Ghalat Kehte Hain.
.
.
.
Kyon K Agar Aisa Hota to Aaj Sabse Aqalmand
Pathan Hota. -
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek kilo gaay(cow) ka doodh dena.
Shopkeper: Lekin tumhara bartan toh bahut chhota hai.
Customer: Theek hai toh phir bakri ka de de.
by Pak101.com (few years ago!)