Khana kon mangvata hai
Do memon hotel mein aik dusre ko mile...
4 din baad dono mar gaye...!
Wajah kya thi...?
Woh 4 din aik dusre ko dekhte rahe.. Ke khana kon
mangwaye ga...?
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1143 views
Similar Jokes
1 student ne MBA ka form bharty howe 'Watchman' se pocha:
Janab ye university kaisi hai?
.
Watchman: Boht achi university hai, Mai ne bhi yahan se MBA kia hai.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Yoga Teacher to a woman: Kya yoga karne se tumare husband ki sharab peene ki aadat me kutch badlav aaya?
Funny Woman: Hanji, ab vo sar ke bhar khade ho ke sari ki sari botal pi jate hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ko 1 Lawaris bandar Mila.Wo Ussay Police Station le gaya Inspector ne kaha Issay Zoo le jao
Agly roz Inspector ne Pathan ko Bandark saath Bus Stop per deekha.
Inspector:Issy Zoo nahi le kar gy?
Pathan:Kal gaye thy khob ghoome Bara Maza ayaaaj Minar-e-Pakistan ja rahy hain.HAHAHAHA
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Snta ek Ped Par ulta latka hua tha,
Bnta ulta Qo latke ho,
Snta Maine SIR Dard ki GOLI khai thi
Kahi Pet me na chali jaye.
by Pak101.com (few years ago!)
suma: maa, raju ne mujhe kiss de diyaa
maa: haan kya? rukho main poochti hoo.
suma: nahi maa. tum poochoge to woh nahi degaa
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Honey: What are You Looking for in that paper?
Husband : Nothing.
Wife : Nothing...?? U've been reading our marriage certificate 4 an hour ??
Husband : I was just looking for the expiry date.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Aik pathan aurat bank check cash karany gai. clerk: yahan sign karo
aurat: kesay?
Clerk: jesay khat k akhir main likhti ho!
Aurat ny likha: " Twade kaky di maa"
by Mohammad Ali (few years ago!)
Pathan:College Ki Ladki se Bola
I love U!
Ab Tum Mujhe Bolo
Girl:Mai Abhi Ja K sir Ko Bolti Hun
Pathan: pagal ki buchi sir Ko Mt Bol Unki Shadi Ho Gai hai.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
In 2020 girl:"Dekh yar kya item jaa raha hai
Oye Murgey Tera mobile no. Kya hai. ?
.
.
.
.
Boy:"Aap ke ghar me baap, bhai nahi hai kya ?
.
.
.
Girl:"baap aur bhai sab hai, par tu nahi hai na chikne :D
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sipahi Ko Shart Lgne Ka Shok Tha Or Kbhi Hrta Nhi Tha
S.H.0 Ne Usy Bulya 0r Shart Lgne Se Mna Kia
Sipahi!Sir Akhri Shart,
Wo B Apse
Apki tang pe zakhm ka nishn Hai.
S.H.0! May Shart Lgta Hon K Nhi Hai
Sipahi! May pent utrwa K Dekhon Ga
S.H.O!Thek Hai
5000 Ki Shart Lg Gai
Sipahi Ne pent utrwy
5000/- SHO Ko Dia Or Kha Sir May Haar Gya SHO Bra Khush Tha K May Shart Jeet Gia
Darwza Khula Sare Staf Ne Andr Jahnka
0r Rony Lgy
S.H.0 Pent Pehn Kr Bhir Aya 0r Pocha Kya Hua?
Staf
ye Hm Se 25,000 Ki Shart Lga K Aya Tha K S.H.0 Ki pent utrwaon Ga.
by Mazhar Khan (few years ago!)