santa 15 Saal Tak Ro-Ro
santa 15 Saal Tak Ro-Ro K Aulad k Liye Dua Mangta Rha
1 Din Bhgwan Dukhi Hokar Aaye OR Bole:Tujhe Wahe Guru Da Vasta!
Pehle Shadi to Karle Mere Baap!
by Pak101.com (few years ago!) / 974 views
Similar Jokes
Convent school k bache zoo me-00h! wow monkey is sleeping don't disturb
.
.
.
.
.
.
Govt. Scool k bache- OYE HOYE DEKH TERA BAAP SO RAHA HAI, PATHAR MAAR SAALE KO....
by Pak101.com (few years ago!)
Yun to bahut se "LOG" hai jo 14th Feb ko propose krte hai
.
.
Meri Maano to "1st April" ko propose kro
.
.
Man gayi to 'I LOVE YOU'
gussa kiya to
'APRIL FOOL'
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ne M.A mai 1st Position Li:
Teacher ne pocha: Ab Agay Kya Karne Ka Irada Hai?
Pathan:
.
.
.
.
Bachpan Se Shoq Tha
K
CHOWKIDARI Karon.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Interviewer:- Agar Do Gaadiyan Ek Line pe aa gayi to kya karoge? Santa:- Jee, Red Light dikhaunga Interviewer:- Red Light na ho to? Santa:- Torch Dikhaunga.. Interviewer:- Torch na ho to? Santa:- Apni Red Shirt utaar kar dikhaunga.. Interviewer:- Shirt bhi Red na huyi to? Santa:- Fir Main apne Bhuaa k Ladke ko bulaunga.. Interviewer:-Wo [...]
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan K Paas 1 Mehman Aaya. Pathan Bola: ''O Yara Is Pankhe K Niche Betho Tumhe Sawaab Milega.
Mehman:wo Kese?
Pathan: Hm Ye Pankha Masjid Se Utaar K Laya Hai.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Teachr: Batao kanjoos kon hota hai?
Student:Sir jisko hum 100 msg b karen mager wo koi reply na kare
Teachr:Good, koi example b do iski student: Apki beti.
by Pak101.com (few years ago!)
3 sardar after exam
1st:Yaar mujhey kuch nahi ata tha
main paper khali chor aya hon.
2nd: Main bhi!
3rd:Shit yaar, teacher samjhe
gi hum ne cheating ki hay:p
by khalid hussain (few years ago!)
Sardar angraiz se:hum ne 1 aisi cheez bnai hy jis se insan dewar k aar paar daikh skta hay.
Angraiz hairan ho krwoh kya ??
Sardar"MORI"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Q:- what do u get when u cross a librarian and a lawyer? A:- "All the information you want, except you can't understand it."
by khalid hussain (few years ago!)
Doctor: Bachy ko pani dainy se pahle ubaal lia karain
.
Sardar: Wo tu teekh hai lekin Ubaalny se Bacha mar tu nahi jayega??
by hearthackervsgirls (few years ago!)