Wife : Honey,where are you?
Wife : Honey,where are you?
Husband : I'm at the bank.
Wife : Dear, please I need 3000 bucks to activate my blackberry, 5000 to do my hair and 10,000 to buy a dress.
Husband : Sorry, I meant I was
.
.
.
.
at the "bank" of a river.
Do you want fish??? xP=P
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 917 views
Similar Jokes
Lawyer to sardar:geeta pe hath rakho
Sardar:Kamal hai, Seeta pe hath rakha
to baat court tak pohanch gaye,
ab bol raha he geeta pe hath rakho:p
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Monty: My wife is mad at me again.
Bartender: Why is that?
Monty: When I opened the front door this morning, her mother was on the step with her suitcases. She said, "Can I stay here for a few days?"
I said, "NO PROBLEM!" and shut the door.
by Pak101.com (few years ago!)
Biwi-mere khyal se hmari beti ki kisi ladke k sath setting ho gai h
pati-vo kaise?
Bivi-q ki vo kafi dino se recharge k paise nahi maang rhi h.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Baar Parents Apne Bete Ke Admission Ke Kiye Engineering college Jaate Hain,Aur Gate Ke Bahar Gaurd se Poochte Hain Ki Engineering College Kaisa Hain.Aur Placement Ki Kya Report Hai. Gaurd : Sir 100 Percent Placement Hain,Hamne Bhi engineering Yahi Se Ki Thi.
by Pak101.com (few years ago!)
Car chalaataa huaa Santa ko road mein "ACCIDENT ZONE" ka board dikhaa. isliye santa ne sochaa:
"Yeh log accident zone mein kyu road banaate hai?"
by Pak101.com (few years ago!)
Larrki Saath Ho Toh Hotel Bill
Larrki Dur Hoo Toh Mobile Bill
Ladki Nah Mile Toh Daru Ka Bill
Isliyeah Nah Lagao Dil
Naah Aayegaa Bill
Luv Saay Bolo Jaai Lookpaal Bill.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Bivi ne husband k gaal pe thapar mar k machar mar dia
Husband guse se: kiun mara
Bivi:me nai chahti mere hote howi koi ap ka khon pye
by Sabir shah (few years ago!)
Master Ji: Kal Meine Tujhe Gadhe Par Nibandh Likhne Ko Bola Tha,
Chal Dikha Kya Likha ?
Student: Master Ji, Jaise He Nibandh Likhne Ke Liye Pencil Lagai, Gadha He Bhag Gaya..
by Pak101.com (few years ago!)
ak KANJOOS ak admi ko hotle lay gaya.
to KANJOOS osay bar bar ak ak glass pani ka la
kar pelata hai.
ADMI tang ho kar KANJOOS say.
bhai sahab tori se roti lay ao halaq main pani panse
gaya hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Waiter:
Would You Like Your Coffee Black
Sardar:
What Other Colours Do You Have?
by Pak101.com (few years ago!)