Banti asked Ballu

Banti asked Ballu"I watch TV in my liesure time,what about you?"
Ballu simply replied""I watch TV when my wife and mother quarrel with each other"!!

by Pak101.com (few years ago!) / 956 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Role Reversal

A visitor, returning to Kuwait for the first time since the Gulf War, was impressed by a sociological change. On previous visits she noted that women customarily walked about 5 paces behind their husbands.

She observed that the men now walked over 20 paces BEHIND their wives!

She approached one of the women for an explanation: "What enabled women here to achieve this marvelous reversal of roles?"

"Land mines," replied the Kuwaiti woman.

by Pak101.com (few years ago!)
Farzana Baji Hogai Hai Kuch Naraz

Farzana Baji Hogai Hai Kuch Naraz Wah Wah…. Wah
Wah…. Farzana Baji Hogai Hai Kuch Naraz Q K Un
Ki Chappal Pehen K Bhaag Gaya Hai Faraz!!!
hahaha

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar in Train

Sardar in Train T.T:Ticket dikhao
Sardar: Ae ley

T.T:Ye to purani Ticket hy

Sardar: Te Mama!
Train keri Applied 4 aye

by Pak101.com (few years ago!)
Son: Aj accident hua

Son: Aj accident hua, uff marte marte bach gya,

Dad: Tumhari he galti ho gi,

Maa: mera beta, thek to hai na tu?

Sis: bhai koi chot to nahi ayi?

Bro: yaar dihayan se chalaya kar,

Lover: Tume mera zara bhi khayal nahi?

Frnd O shit, biryani khate khate reh gye

by Pak101.com (few years ago!)
Funny Sardar omelet banane

Funny Sardar omelet banane ke liye anda fodta hai. Anda andar se khali nikalta hai.

Funny Sardar: Kamal hai ji! Aaj kal murgian bhi abortion karvane lagi hain.

by Pak101.com (few years ago!)
Banta: Santa dhobi se te T Shirt

Banta: Santa dhobi se te T Shirt Ulti karke press kar dena!
Ek din Baad
Banta: Meri T shirt press ho gayi?
Santa: Babooji press kaise karta, koshish to bahoot ki lekin ULTI aa hi nahi rahi.

by Pak101.com (few years ago!)
Mumy ye schol kya hota H

Mumy ye schol kya hota H

Beta ye wo jagah he
jaha parent ko luta aur bacho ko pita jata he

by Pak101.com (few years ago!)
Psychology ka practical ho raha tha

Psychology ka practical ho raha tha.

Professor ne 1 Chuhe k liye 1 tarf CAKE aur dusri trf CHUHIYA rakh di.

Chuha fouran Cake ki trf lapka.
Dusri bar Cake ko badal kr ROTI raki.

Chuha Roti ki trf lapka.
Is tarah kai bar food-item badle magar Chuha hr bar food ki trf bhaga.

Profesr: Bas, sabit ho gya ki BHUKH hi sbse bdi taqat h.
Itne me last row ki bench se awaz aai

Sir, 1 bar Chuhiya badal k bhi dekh lo,ho skta h wo uski “BEHAN” ho

by Pak101.com (few years ago!)
Laloo Doctor

Laloo: Doctor, when I take a bath I get wet.

Doctor: Ok, next time when you are going to take a bath, turn off the tap.

by Pak101.com (few years ago!)
Teacher fees mafi

teacher:fees mafi di arji likho
santa:feees kini hai
tchr:20 rps

santa:mai nai likhni
tchr:kiu..?

mera bapu kehnda 10-20 rps lai kise landi buchi di minat nai karni

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook