Girl boy se bolti ho
Girl boy se bolti h tum kitne bhai bahen ho
Boy- hum 7 bhai bahen h
Girl - Q baap ko or kuchh kaam nahi tha kya
Boy ladki se bolta h tum kitne bhai bahen
Girl - hum 2 bhai bahen h
Boy - Q baap me dum nahi tha kya
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1046 views
Similar Jokes
Pathan:
Hum Bachpan may bohat taqatwar tha
Dost:
Wo kaisay ?
Pathan:
Hamara Maa kehta he Jab Hum Rota tha, to sara Ghar Sar pe otha leta tha.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Boy: Merey pas apney dost jesi car
to nahe pr tumhe apni palkon pe bitha k ghumaun ga!
Merey pas us jesa bara bangla to nahe
pr tumhe apney dil me jaga donga!
Mere pas us jitne paise to nahe
pr main mehnat mazdoori kr k khilaun ga.
Aur tumhe kya chahiye?
Girl: chawlaan na mar
Dost da numbr de..:p:p
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Very Funny Girl ek beautiful college student thi.
Ek bar vo class me late aati hai.
Teacher: Tum late kiyon ho?
Very Funny Girl : Sir Ji, ik londa mera peecha kar raha tha.
Teacher: Par fir kya hua, tum late kaise hui?
Very Funny Girl : Sir, voh londa bahut dheere dheere chal raha tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar 1: Yaar Kende Ne Zindagi 4 Dinaa Di Ey …
Sardar 2: Aaho !
Sardar : Te Feer Test Match Kyun 5 Dina Da Honda Ey
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa Sasural Gaya
Uski sasu ne use 7 din tk subeh-sham Palak ka sag khilya
8ve din pucha kya khaoge
Santa- khet dikha do khud hi char Aunga.
by Pak101.com (few years ago!)
2 Sardar Soldiers Captured A Enemy
Gave Him A Dice & Said:
If U Get 1,2,3,4,5 V’ll Kill U!
Enemy Asks: 6 Aya To?
Sardars: Then, Throw Again…
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: (Doctor se) Meri skin bohat soft, mulaayam, or sensitive hay or rang bhi bohat gorra hy, sonay say pehlay kya laga k soya karon?
Doctor:
“KUNDI”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Pathan Phone Karta Hay
To Awaz Ati Hay: Is Call K Liye Apka Balance Naa Kafi Hy
Pathan: Koi Bat Nahi Behan!
Tum Hum Se Bat Käro Itnä Hi Käfi Hay
by Mohammad Ali (few years ago!)
Husband: dear tumhari gardan par ajeeb
si cheez hay jise dekh kar khauf aata hay.
Wife:Wo kiya?
Husband:
Tumhara ‘moun’…
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Roz Subha 50 ladkiya mera intezar karti hain
man- are wah Vo kaise?
sardar- Main Girls collage ka busdriver Hu na.
by Mazhar Khan (few years ago!)