Pathan
Qatil: Try karo ke umar qaid ho jaye maga saza-e-mot na hojay
.
Pathan Lawyer: Tum fikar mat karo
.
After Case
Qatil: Kya howa?
Pathan: Boht mushkil se umar qaid howi, warna adalat tu reha kar rahi thi
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 988 views
Similar Jokes
Pathan ne purani motercycle ko 5, 5, k noton se sajaya hua tha
Aik Admi ny pocha k yeh kya
Pathan: Hm ko karigar bola k is pay paisa lagao thek ho jaegi.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
interviewer to santa : tumhari sabse badi shakti kya hai?
santa : ji meri biwi.
interviewer : aur sab se bdi kamzori?
santa : ji dusre ki BIWI.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher to Boy :
Kal absent kyon the tum ??
Boy : Ma'am, aap ke kehne par, main
"The Dirty Picture" dekhne gaya tha .. ....
...
Teacher : Kya ??
Maine aisa kab kaha tumse ???
Boy : Ma'am, aap hi ne toh kaha tha, Bachcho,
'
'
'
'
'
'VIDYA' me mann lagaao.
by Pak101.com (few years ago!)
Girlfriend: Kya shaadi k baad bi tum muje itna pyar karoge?
Funny Boyfriend: Kyon nahin? Mujhe to shadi-shuda girls bohot pasand hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Pati- Meri Nazar Kamzor Ho Gayi Hai, Sochta Hu Chashma Banwa Lu.
Patni- Rehne Do! Colony Me Mujhse Sundar Koi Nahi Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Hum 25 behan bhai hai.
Friend: Kia aap kay ghar family planning walay nahi aatey.
Pathan: Aaye they school samajh kar chaley gay.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Man Crying: Mera hath kat gya
Bahut dard ho raha h
Santa: Abey chup baith.
Wo dekh uska gala kat gya
Fir bhi chup-chaap betha H..!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Na Daddy Ki Maar Se,
Na Mummy Ki Fatkaar Se,
Na Ladki Ke Inkaar Se,
Na Sandalon Ki Bauchchar Se,
Ladke Darte Hain To Bas,
RAKHI Ke Tyohaar Se!
BEWARE! COMING SOON!
by Pak101.com (few years ago!)
Jo qoom 2 mint signal par khari nai ho sakti wo kia khaak apne pairu par kia khari hogi.
Zubaida apa aj tapi howi hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Journalist: Tell me Major, did you ever fall into d hands of d enemy in any of ur engagements?
Major: Oh, yes, but I escaped when I got a divorce.
by Pak101.com (few years ago!)