Ek chor sardar ka mobile lay kar
Ek chor sardar ka mobile lay kar bhag gaya sardar hasne laga
dost: woh tumhara mobile lekar bhaga aur tum has rahe ho.
Sardar: bhagne do charger to mere pass he
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1013 views
Similar Jokes
1 admi k 10 bacho me 1 alag dekhta tha.
Jb us ki bv marne wali thi to us ne apni bv se pocha ab to bta du ye kis ka hai'
bv:sirf yahi ap ka hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan Ro Rha Tha.
Admi: Kya Huwa?
Pathan: Yara Hum Udas He
Jis Sy Pyar Krta He Uska Chummi B Nai Le Skta
Admi: Kyun?
Pathan: Yara Uska Shave Bohat Chubhta He…
by Pak101.com (few years ago!)
Girls Marks in Computer- : 99/100
Don't Know How To Turn Off Computer Properly
and how to remove PEN drive safely )
Boys Marks In Computer:- 44/100
Knows how To HacK Computer ) :P :D
Boys Agree ?? = hit like ;) :P
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher to Santa: is line ki English banao, "usne apna kaam kiya or karta hi gya"
Santa: He done his work and Done Dana Dan Done Dana Dan...
by Pak101.com (few years ago!)
Aik bewakoof ne apne dost se kaha : Main ne aaj railway walon ko bohat dhoka dia hai. Dost : acha woh kese ? Bewakoof : woh aise ke main ne wapsi ka tiket to khareed lea hai magar wapis geya hi nahin...
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Aik larka apnay dost ko bata raha tha. Meray Abbu mein bari khubyan hain. Bahadur itnay hain jaisay sher, tandurust itnay hain jitna hathi aur aakhein to baz ki tarah teiz hain.
Doosra dost foran bola: agar hum in ko deikhna chahein to ketnay ka ticket lena hoga.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl Romantic Mood Mein Rajnikanth Se Boli.
Girl: “Ek Chutki Sindoor Ki Keemat, Tum Kya Jaano?”
Rajnikanth: “0.00078924576 Rs. Per Gram.”
by Pak101.com (few years ago!)
Boy-Agr mai kahu muje tumse Mohabat he
meri yhi chahat he to kya kahogi
Girl-Yhi baat agr tum Balance Bhej k kehty to acha hota
by Pak101.com (few years ago!)
Santa : Yaar Tu Itna Bada Ho Gaya
Aur Phir Bhi Abhi Tak Tere Ko
Dadhi-Mooch Nahi Aayi?
Banta : Yaar Main Bilkul Apni Maa Par Gaya Hoon
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ji got a SMS from his girl friend: I MISS YOU?
Socho sardarji ne kya reply diya
.
.
... .
.
.
.
I Mr. You?
by Pak101.com (few years ago!)