Yaar Main Bilkul Apni Maa Par Gaya Hoon

Santa : Yaar Tu Itna Bada Ho Gaya
Aur Phir Bhi Abhi Tak Tere Ko
Dadhi-Mooch Nahi Aayi?

Banta : Yaar Main Bilkul Apni Maa Par Gaya Hoon

by Pak101.com (few years ago!) / 1122 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Mere marne ke baad

Pati: mere marne ke baad, kyaa tum doosri shaadi karogi?

Patni: nahi. main apni behan ki saath rahungi. aap?

Pati: main bhi tumhaare behan ke saath rahunga

by Pak101.com (few years ago!)
Please call my husband in

Lady patient: Please call my husband in
Doctor: Trust me i’m gentleman.
The lady: Sorry dr don’t you but your nurse sitting sitting alone and my husband is not gentleman.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Some bdy texted

Some bdy texted me-
Oye joke bhej?

I replied-mein padhai kr rha hu !
After some time !
.
.
.
Reply comes !
.
Mast hai !
Or bhej !!!

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar : What is the name of your car ?

Sardar : What is the name of your car ?

Lady : I forgot the name, but is starts with "T".

Sardar : Oye Kamaal ki gaadi hai,

Tea se start hoti hai. Hamaara gaadi petrol se start hoti hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aurat Apne Pati Ke Sath

Ek Aurat Apne Pati Ke Sath Bazaar Mein Ja Rahi Thi

Tabhi Usne Ek Sign Board Dekha, Jis Par Likha Tha.

Banarasi Saree 10 Rupaye,

Nylon Saree 8 Rupaye,

Cotton Saree 5 Rupaye,

Aurat Dekh Ke Khusi Se Pati Se Boli: “Mujhe 500 Rupaye Do, Main 50 Saree Kharidoongi”

Pati Mathe Pe Haath Marta Hua Bola: “Oye Soordas Ki Maa, Laundry Ki Dukan Hai Wo“

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar

Sardar kesi larki ke ghar reshta mangny gia
.
Larki ke ghar walon ne kaha ke hamari baiti abhi parh rahi hai
.
Sardar: Koi bat nahi, mai 1 ghanta baad ajawonga

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
:o

Larki: Jan_E_Man Mujhe Ayse Propose Karo Jaise Aj Tak Kisi Ne Na Kia Ho . . . . . Larka: Kamini Zaleel I Love you Mujh Se Shadi Kar K Mujhe Tabah Kar Dey Beghairat….

by @irha@ (few years ago!)
Ramu: Kaise ho bhai.

Ramu: Kaise ho bhai.
Shyamu: Aacha hu.
Ramu: Tum Gadhe ho kya.
Shyamu: are tumhe aaj tak itni badi galatfahmi hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Pyar Kya hai

Pyar Kya hai.. ??

P: Phone Karo =Paise ki barbadi

Y: Yaad Karo= Dimag ko tension

A: Azadi Kho Do = Kahin Aur mat dekho

R: Rona Dhona Saho = Kabhi mat hanso..

Toh tension mat lo yaar,

Mat karo Pyar vyaar.. :D

by Mazhar Khan (few years ago!)
Police

first friend: yar aaj main nay

first friend: yar aaj main nay PC hotel main sirf 50 ropay main khana khaiya

2nd friend: naheen yaar woh kaisay?

ist friend: yaar bill to 2000 bana tha unhoan nay police ko bulwa liya aur main nay 50 ropay day ka jan churwai

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook