bhoto ka farman
Bhutto Ka Farmaan:
Roti, Kapra Aur Makaan.
.
Zardari Ka Elaan:
Goli, Kafan
.
Aur
.
Seedha Qabrustaan. :-)
by Abdul Sami (few years ago!) / 893 views
Similar Jokes
Isko kahte hai BHAYANKAR BEIZZATI:
WIFE - Suno G jab aapne pehli baar mera
gunghat uthaya to kaisa mehsoos kiya?
.
.
......
.
.
.
.
Husbnd - MAA kasam mar hi jata agar TV par
"AAHAT" dekhne ki aadat na hoti.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Muj se Shadi karo gi?
Girl: Nahi Boy: Q Nahi?
Girl: Ghar Wale Nahi Many gy!
Boy: Ghar me Kon Kon hy?
Girl: 1 Husband or 4 Bache.
Boy. Thek ha baji..:p:p
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Bahu ke 1-2 afair sunkar
PATI ne jaan de di
3-4 afair sunkar SASUR ne jaan de di.
Lekin SAAS chup rahi kyu?
KYUKI SAAS BHI KABHI BAHU THI
by Mazhar Khan (few years ago!)
1girl fansi laga kar suicide kar rhi
thi
Santa ne window se dekha,
Socho santa kya bola hoga?
... .......
.
.
.
.
Sirf latkne se height nhi
badhegi,mummy ko bolo complan
pilaye
by Pak101.com (few years ago!)
Santa : Yar mujhe 1 hathora or keel chahiye computer k lye.
Sales man : Magar computer me inka kya kaam?
Santa : Oye yaar mujhe computer me windows lagani hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ne aik kawwa (crow) paala. Wo bht mulaayim (soft) tha.
Batao Sardar ne uska naam kia rakha hoga?
?
?
Socho?
?
Microsoft..
(My crow soft)
by Pak101.com (few years ago!)
DO sardar jungle main ja rahy thay k ach
DO sardar jungle main ja rahy thay k achanak shair ( lion ) samnay a gaya .
1st sardar nay uski ankho main mitti daal di or bhagnay laga.
1st sardar: o nus v ..!!
2nd sardar: mitti ty tu pai ay..tu nuss..!!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar Ji: Hamne Mobile Marriage Bureau shuru
kiya hai:
Rishtey k liye 1 dabaye,
Mangni k liye 2 dabye,
Shaadi k liye 3 dabye.
A Gujarati Man asks: Dusri shadi k liye kya dabana
hai ji ?
Sardar Ji: Dusri shadi k liye pehle wali ka gala
dabye ..!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Mom to bache:jo meri baat maany ga aur mere aage bilkul nai bole ka me use gift dun gi
chota bacha:lo g is tarah to sare gift abu k hon ge
by Sabir shah (few years ago!)
1 Sardar sharab pite hue roo raha tha kisi ne pocha sardar ji kyo ro rahe ho?
Sardar: Jis ladki ka naam bolna chah rha hon uska naam yaac nahi aaraha
by Pak101.com (few years ago!)