Sardar

DO sardar jungle main ja rahy thay k ach
DO sardar jungle main ja rahy thay k achanak shair ( lion ) samnay a gaya .

1st sardar nay uski ankho main mitti daal di or bhagnay laga.

1st sardar: o nus v ..!!
2nd sardar: mitti ty tu pai ay..tu nuss..!!

by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 1230 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Jazz marriage menu mein khushamdeed



Jazz marriage menu mein khushamdeed

Rishtey k LYE 1 dabaen

Mangni k LYE 2 dabaen

SHADI k LYE 3 dabaen

pasand ki shadi k lye..

apni

Ammi k paon dabaen

Aur,

Doosri shadi k lye pehli ka

gala

dabaen…!!

jazz cal krney ka shukriah;-)

by Mazhar Khan (few years ago!)
Funny

Bhikhari ne Awaaz
lagayi- Babu ji roti
milegi??.
-
-
Andar se awaz aai -Biwi
ghar par nahi hai..
-
-
-
Bhikhari- Chumma nahi
maanga saale, Roti to tu bhi de sakta hai…:

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan: oye teray chotay bhai

Pathan: oye teray chotay bhai ki moonchain hen or teri nahi hen?
Aisa kiun?

2nd Pathan: Is main kiun wali kya bat he?
Wo Abu pe gya he or me ammi pe.

by Pak101.com (few years ago!)
Romantic Mood Ka Satyanash

Ek Girl Apne Boy Friend Ko Romantic Mood Mein Meessage Karti Hai.

Girl: “Agar Tum So Rahe Ho To Mujhe Apne Sapne Bhejo, Jaag Rahe Ho To Yaaden Bhejo, Ro Rahe Ho To Aansoon Bhejo”

Boy Replies: “Potty Kar Raha Hoon – Bhejun“

by Pak101.com (few years ago!)
College Ki Ladki

Pathan:College Ki Ladki se Bola
I love U!
Ab Tum Mujhe Bolo
Girl:Mai Abhi Ja K sir Ko Bolti Hun
Pathan: pagal ki buchi sir Ko Mt Bol Unki Shadi Ho
Gai hai.:

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Shaadi aur mobile

Shaadi aur mobile

Shaadi aur mobile me kya similarity hai?

Sirf dimag me ek hi sooch aati hai ki,

Thode din aur ruk jata to naya model mil jata.

by Pak101.com (few years ago!)
Lambi umar

ek adhmi doctor kay pass jatha hai or
pooshta hai doctor sahab koi asi dava
bathayai jisa meri umar lambi ho
jaiya doctor nay soch ne kay baad
javab deeya asa karo thum shadhi
karlo mareez nai kaha kiya isa meri
umar lambi ho jaygi? doctor...

by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
dost aur lover main farq :D

Dost Or Lover me kya Farq
Hy.?
Lover:
Janu Bike Ahista Chlao Accident
Ho Jaye ga…
Dost:
Chwla race day agy Cultus vich
Bachiyan ne…

by Abdul Hannan (few years ago!)
Is Saal Rozay Rakho Gy?

Wife:Is Saal Rozay Rakho Gy?
Husband:Nhe

Wife: Aur Taravi Prhogay?
Husband:Mushkil Hy

Wife: Aur Aftari Kro gy?
Husband: Zahir hai.
Kia bilkul he kafir hojaon?

by Mazhar Khan (few years ago!)
OxFord

teacher :oxford ka matlab kya-hai ..

student: ox matlab bail & ford matlab gaadi toh.....

oxford matlab BailGaadi!!
:-);-):-P

by Asim Raza (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook