Ghar Der Se Aya Hai
In Court Judge Said 2 Women:
U R Realy Brave,
Dako Ko Buhat Mera Tum Ne.
Woman:Mjhay Kya Pta Daako
Tha Me Samjhi Mera Shohar
Ghar Der Se Aya Hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 950 views
Similar Jokes
Who is the Leader of Ducks?
Ans. Frog
Why?
Because Frog is MAINDUCK.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar told his servant: Go and water the plants.
Servant: It's already raining.
Sardar: So what take an umbrella and go
by Pak101.com (few years ago!)
GIRL apny Nabina boy frnd sae
kash tumharii ankhen hoti or
to tum mere HUSAN ko dekhty...
...boy frnd: ager tum khubsurat hotii to kia,
ANKHON WALE TUMHEN MAIRE LIE CHORTY...
(' ')/ ANDHA HUU
<) ( /PAGAL
_/ \_NAHIIIII.....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan "Mazar" Pe Bomb Rakhte Hoy Pakra Gya.
Logo Ne Bht Maara 0r Pocha Aisa Q Kia.?
PTHAN ko Kuch Smaj Na Aaya To Bola:"Mene Bomb Rakhne ki Mannat Mani Thi"...:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
pathan ny 100 ka balance galt no py bhej diya phir call ki ore kaha: o yaar hamara100 rupya wapis karo.
PUNJABI:lekin mjy tow 80 rupy mily hein.
PATHAN: ok mein20 ore bhejta hn.
by sarmad abbas (few years ago!)
Aik Memon Aik Arbi Ko Apna Khoon Deta Hai
Arbi Khush Hokar Memon Ko 1 BMW Car Deta Hai
Phir Arbi Dobara Khoon Mangta Hai Memon Khoon
Deta Hai
Aur Arbi Isko Till K Laddoo Deta Hai
Memon Kehta Hai:
Is Bar New BMW Kiun Nahi Di ?
Arbi Kehta Hai: Ab Mere Ander Memon Ka Khoon
Dargish Kar Raha Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa 500 k note pr likha nmbr Dial kr rha thaBanta-ye tum kya kr rahe ho?yar me dekh raha hu gandhiji to chale gaye par unka mobile kiske pas hai
by Pak101.com (few years ago!)
What is jihad bin nafs?
It is when u see 100 Notifications, 20 Messages and 30 Friend requests on Facebook . . . . . .
Still you click "Logout" & "Study" Yay
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: Yaar tujhe bus mein thapad kyun pada?
Banta: Pata nahin yaar, meri photo neeche gir gayee thi, maine kaha behen ji zara saadi upar KaRNa photo leni hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Master: Mein tenu kutte te essay likhan nu
keha si, Likh ke kyu nahi liyanda ?
Santa: Ki karda master g,
jidan he mein kutte te Pen rakhia oh paj geya!!!
by Pak101.com (few years ago!)