Ghar Der Se Aya Hai
In Court Judge Said 2 Women:
U R Realy Brave,
Dako Ko Buhat Mera Tum Ne.
Woman:Mjhay Kya Pta Daako
Tha Me Samjhi Mera Shohar
Ghar Der Se Aya Hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 949 views
Similar Jokes
Pathan had a deep cut on his leg.
Nurse said it would be stitched and 10 stitches are
required.
Pathan asked the cost.
Nurse replied,” 3000?
Pathan said I need stitches not embroidery.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Father: Beta result ka kia howa?
Son: Dad 1 Good News hay owr 1 Bad News
Father: Good News batawo
Son: Mai pass hogia hon
Father: Excellent, ab Bad News batawo
Son: Good News galat hai.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Aik pthan yar aaj meri jumme ki nawaz nikal gai
2nd pthan woh kese ?
1st .yara jab jamaat khara howa to imam bola apna apna mobile phone band kr do hamara mobile ghar par tha jab hum mobile band kr k wapis aaya jamaat ho chaka tha
by Pak101.com (few years ago!)
Financial Management!
A Beggar Found 100Rs’
He Decided To Have A Gr8 Diner’
He Went To A 5 Str H0tel & Enj0yed The Diner’
When Bill Came He Said I Hv N0 M0ney’
Manager Called P0lice And Handed The Begar Over To Him’
The Begar Gave 100 Rs To P0liceman And Set Free!
This Is Called FINANCIAL MANAGEMENT!
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: Sir, meri wife gumm ho gayi hai.
Postmaster: Bhai yeh postoffice hai. Ja ke policestation mein complaint likhao.
Husband: Kya karun…, khushi ke mare kuch samaj hi nahi aa raha…
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:
Dr Sab
Tusi Kehya C K Subha
Game Khedan Nal Sehat Changi Rendi A,
Per Meno Te Koi Farq Ni Piya
Dr:
Tusi Kiri Game Khelday 0
Sardar:
Mobile Te Sap Aali.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: Main us Aadmi se shaadi kar0n gi, Jo sara din laga rahy magr us sy kch na ho. . . ;)
.
.
.
Boy: Misbah pe nazar hy teri haan... =P
Bari tezz hy tu? =D
by Abdul Sami (few years ago!)
easy load 2012
TID 0074209115883
dear customar you have Rechared Rs.100
Deducation of
VAT 25%
Zardari tax 20%
Benazeer Barsi Tax 10%
RGST 5%
GST 17%
Flood Tax 5%
Bilawal Study Tax 6%
Bakhtawar study+jahaz Tax 5%
Your New Balance..
Rs. 2
Enjoy for Miss calls only
by nadeem (few years ago!)
Sardar proposed a Girl……
Girl said Im 1yr elder to you………..
Sardar said Oye No Problem Soniye,Ill marry you NEXT YEAR.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa ka ladka Im a Complan boy!
Sanka Ki ladki Im a Complain Girl!
Santa: Ye kya Chakar hai Paida maine kara name kisi or ka ?
by Pak101.com (few years ago!)