Santa Platfrom k side leta tha
Santa Platfrom k side leta tha
Banta-Kya kar rahe ho?
Santa-Sucite
Banta-to beach me leto
Santa-Dar lagta he...
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 903 views
Similar Jokes
Ek ENGINEER, MBA student or ZUBEDA Aapa kashti me ja rahe thy,
k JIN agaya or bola:
“samandar me koi chez phenko,
agar mene dhond li to me tumhe mar donga..
Or na dhond paya to me tumhara ghulam!
Engineer ne Needle phenki, JIN ne dhond li or usy mar dia..
MBA student ne Memory Card phenka, JIN ne dhond lia or usy bi mar dia!
AAPA ne Disprine phenki,
wo pani me hal hogai AAPA boli: “Chal Beta Ghr Chal, Boht Kaam Para Hai”
JIN Shocked
AAAPA ROCKED
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar Ji Ki Behan Ko Daku Utha Kar Le Gaya !!!
Sab Ne Sardar Se Kaha
Daku Boara Khatarnak He
Khali Hath Mat Jana
Sardar Jate Hoye 2 Kilo Aaam Le Jata He
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 sardar ghar se nekla tu daikha ke samnay kailay ka chelka para howa tha
Sardar: O mere khudaya.. Aaj phir phisalna parega
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan's Wife: Main kapray nichor nichor k thak gayi hon, Tum mujhe ek Spinner kyon nahi dila detay?
Next day Pathan SHAHID AFRIDI ko le aaya.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Lady Teacher:
What tense is this
“I m a beautiful woman.”
Student:
Past tense Madam.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ager trains k naam Pakistani Actresses k naam pe hotey tou khabrain aisi hotin:
Aaj Reema overload ho kr gai!!
Saima k neechay aa k aik banda halaak!!
Accident main Shahida Minni ki pichli bogi tabbah!!
Tez raftaari ki wja se LAILA patri se uter gai!!
Meera pe charhne waalon ki tadaad main izafa!!
Nirma chalte chalte band ho gai!!
Khushbu ki body change karne ka faisla!!
Nargis per ghair qanooni tor per charhey huay 7 afraad ko saza!!
by Mohammad Ali (few years ago!)
Larki apni Dadi se: Main school nahi
jawongi. Rasty main larkay chairty
hain
.
DADI:Bahany mat banawo, mai bhi
usi raste se roz bazar jata hon, Mujhe
to koi nahi chairta
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Girl:Dad, wo samne walon ka larka
mujhey bohat tang krta hai
Dad:Main abhi usey police
k hawaley krwata hoon
ta k usey sakht saza miley
Girl:Oh no Dad,
Main usey is se bhi sakht or mustakil
saza dena chahti hoon
Dad:Kiya matlab
Girl:Dad aap meri us se shadi kar dein
Dad:Waah beti waah,
intqaam leney mein bilkul apni maa pe gayi ho..:-)
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Pathan khali kaghaz ko bar bar choom raha tha
Punjabi:Ye kya hai?
Pathan:Love letter aya hai.
Punjabi:Magar ye to khali hai
Pathan:Aj kal bol chal band hai….
by Pak101.com (few years ago!)
Ek pathan ka school main 7th class main new admision howa .
Teacher.beta batao Allama iqbal koN hain?
Pathan.hum ko kya pata hum to school mai naya hai..
by hearthackervsgirls (few years ago!)