Father: Anjali Ko Dekho
Father: Anjali Ko Dekho, 1st Division Se Pass Hui Hai.
Bhavesh:Haan,Use Dekhta Raha Tab Hi To Main Fail Ho Gaya.
by Pak101.com (few years ago!) / 1137 views
Similar Jokes
New Krishna to Radha-
Main Krishna Kanhaiya aur tu
Radha Gori
Main Kites ka Hritik tu Barbara Mori
Radha – Jyada line mat mar coz i Hate Luve Story…
by Pak101.com (few years ago!)
“GEO TO AiSEY”
Shadeed barish Me Bus Stop Pe Log BUS K iNtezar Me Khare They,
1 Faqeer Aya,
Sab Logon Se Bheek Li, Or Taxi krwa K Chala Gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband Comes Home Early And Sees Wife With Another Guy.
Wife: Why Are You Early?
...
Husband: Who Is He?
...
Wife: Don't Try To Change The Topic
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ur phatan tent main soo rhe the.
Sardar:Tume kya nazar aa rha hy?.
Phatan: Stars.Sardar:Es ka kya mtlb hova.
Phatan:Aaj badal nhi hy Stars nazar aa rhe hai Barish nhi hogi.
Sardar:U Stupid..hamara tent chori ho gya hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Judge-Tumne Dn me Chori Karne Ki Himat kaise ki?
Chor- Mujhe is baat ka dar tha ki
Raat ko Mujhe akela Paakar Koi Loot na le..
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Chor
Ek Gangster
Aur
Ek Murderer
Ek Hi Gadi Me Jaa Rahe The..
Tab
Wo Gadi Kaun Chala Raha Tha
?
?
Socho
?
?
Ek POLICE OFFICER..
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:
I really like u.
Girl:
Meri chappel ka size pata hai na?
Sardar:
Lo kar lao gal,
friendship hoi nae,
farmaeshaan shuru.
by Pak101.com (few years ago!)
Madam: Agr Koi School Ke Samne Bomb Rakh Deta Hai To Kya Karoge?
Student: 1-2 min Dekhenge
Agr Koi Le Jata Hai To Theek Hai,
Warna Staff Room Main Rakh Denge!
by Pak101.com (few years ago!)
A Child 2 Zardari:
.
janab 15 m0nth se Hamaray sch00l mein teacher nahi aya
Zardari:
t0 sch00l kaisay chal raha hai?
Bacha:
jaisay mulak chal raha hai.
by Tariq Bangash (few years ago!)
Santa & Banta got tired of
1 day a pigeon reaches Banta without message.
Angry Banta calls Santa!
Santa: Oye, this was a missed call.
by Tanveer Hussain (few years ago!)