Bagla

Munna Bhai:- a Circuit, apun k mind me 1 laucha chal rela he, ye Bagla 1 tang utha k kae ko sota he?

Circuit:- aray simple Bhai, bolay to agar Bagla dosri tang b utha lega to gir jai ga. . .

by Pak101.com (few years ago!) / 973 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar

Sardar and Bomb Joke


2 sardaron ko 2 bomb mile,
1st Sardar: chal police ko de k aate hain.
2 sardar: agar koi bomb raaste me phat gaya to?
1st sardar: jhoot bol denge ki 1 hi mila tha

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
operation se phely doctor

operation se phely doctor ny phloon k haar mangwaey....

mariz: ye kis k liye.

doc: mera 1st operation he agar kamiyab hua to mery liye warna tumhary liye:P

by Pak101.com (few years ago!)
1 din bandar bola:

1 din bandar bola: Maa meri dulhan kon he plz meri shaadi karwaado

Maa boli: dekh teri dulhan SmS parh rahi he.
Agar parh k muskrae to shaadi paki…

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tum KUTTE per

Teacher:

Tum KUTTE per Mazmoon likh

ker lane ka kaha tha

Student:

Mujh 14 Saal k liy jail nai jana

Aap samajh to gaye he hon gaye ;)

hahahaha

by Mazhar Khan (few years ago!)
shrabi

Sharabi daaru pee pee kar mar gaya,Lekin marte marte bhi keh gaya ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Daaru to BRANDED hi peeta
tha..!!
.
.
.
Saala liver hi LOCAL nikla ...

by pinkey (few years ago!)
Ek Sardar ne ek bachy se

Ek Sardar ne ek bachy se pucha k tum ko A,B,C Aaty hai to bachy ne keha k mujy 9 tak aty hia..
Sardar ne bachy se keha k oyee Ullu k pathy 9 A,b,c main nahe aata. yeh to Alif,, Be,,Main ata hai:

by Mohammad Ali (few years ago!)
Preeto 2 maid: Oh Santa

Preeto 2 maid: Oh Santa, I hv reason 2 suspect that Banta is having an affair with his secretary.
Santa: I don’t believe it! U r just trying 2 make me jealous

by Pak101.com (few years ago!)
Pthan:Hmne Eid k liy kapre

Pthan:Hmne Eid k liy kapre banane hein hmre pas paise ne ha

Sardar:Tm aisa kro Bank se loan le lo

Pthn:Yara hm loan le to le magr hume Cotton ziyada psand ha,

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan



5 Phatan Mil kAr Minar-e-PAKistaN ko dHika lAga rEhay tHay,

eK adMi nE pOcha kYa kAr rEhay ho ?

PHaTaNoN nE kAha :

Hamare Ustad ne kaha hAi k Pakistan kO le kaR Agy bHaRo . ;-)

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Beta ya Kar Rahe Ho??

Maa: Beta ya Kar Rahe Ho??
Beta: Padh Raha Hoon.
Maa: Shabash! Kya Padh Rahe Ho??
Beta: Ji, Film Shole Ki Story..

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook