Bagla
Munna Bhai:- a Circuit, apun k mind me 1 laucha chal rela he, ye Bagla 1 tang utha k kae ko sota he?
Circuit:- aray simple Bhai, bolay to agar Bagla dosri tang b utha lega to gir jai ga. . .
by Pak101.com (few years ago!) / 973 views
Similar Jokes
Sardar and Bomb Joke
2 sardaron ko 2 bomb mile,
1st Sardar: chal police ko de k aate hain.
2 sardar: agar koi bomb raaste me phat gaya to?
1st sardar: jhoot bol denge ki 1 hi mila tha
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
operation se phely doctor ny phloon k haar mangwaey....
mariz: ye kis k liye.
doc: mera 1st operation he agar kamiyab hua to mery liye warna tumhary liye:P
by Pak101.com (few years ago!)
1 din bandar bola: Maa meri dulhan kon he plz meri shaadi karwaado
Maa boli: dekh teri dulhan SmS parh rahi he.
Agar parh k muskrae to shaadi paki…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher:
Tum KUTTE per Mazmoon likh
ker lane ka kaha tha
Student:
Mujh 14 Saal k liy jail nai jana
Aap samajh to gaye he hon gaye ;)
hahahaha
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sharabi daaru pee pee kar mar gaya,Lekin marte marte bhi keh gaya ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Daaru to BRANDED hi peeta
tha..!!
.
.
.
Saala liver hi LOCAL nikla ...
by pinkey (few years ago!)
Ek Sardar ne ek bachy se pucha k tum ko A,B,C Aaty hai to bachy ne keha k mujy 9 tak aty hia..
Sardar ne bachy se keha k oyee Ullu k pathy 9 A,b,c main nahe aata. yeh to Alif,, Be,,Main ata hai:
by Mohammad Ali (few years ago!)
Preeto 2 maid: Oh Santa, I hv reason 2 suspect that Banta is having an affair with his secretary.
Santa: I don’t believe it! U r just trying 2 make me jealous
by Pak101.com (few years ago!)
Pthan:Hmne Eid k liy kapre banane hein hmre pas paise ne ha
Sardar:Tm aisa kro Bank se loan le lo
Pthn:Yara hm loan le to le magr hume Cotton ziyada psand ha,
by Pak101.com (few years ago!)
5 Phatan Mil kAr Minar-e-PAKistaN ko dHika lAga rEhay tHay,
eK adMi nE pOcha kYa kAr rEhay ho ?
PHaTaNoN nE kAha :
Hamare Ustad ne kaha hAi k Pakistan kO le kaR Agy bHaRo . ;-)
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Maa: Beta ya Kar Rahe Ho??
Beta: Padh Raha Hoon.
Maa: Shabash! Kya Padh Rahe Ho??
Beta: Ji, Film Shole Ki Story..
by Pak101.com (few years ago!)