Sardar complained 2 Police
Sardar complained 2 Police :
Sir all items are missing, except the TV in my house.
Police : How the theif did not take TV???
Sardar : I was watching TV na....
by Pak101.com (few years ago!) / 867 views
Similar Jokes
Boy-Whats is d Differance between Personal & Secret?
Girl-Dear,
U r My Lover.. Thats Personal
&
Ur Friend Is Also My Lover..
Thats Secret
by Raju (few years ago!)
Modern Bezzati..
Boy to Girl: I love u & want 2
marry u.
…
.
.
. .
.
.
.
.
. .
Girl: Apni Shakal dekhi hai ?
.
.
..
. .
.
.
.
.
Boy: Bekar hai tabi to tere pass aaya hu.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Bacha: me Ne hathi k samNe 12 kelay rakhe usne 11 khaye, aik q Nhi khaya?
Admi: hathi ka pait bhr gya hoga
Bacha: nhi 12wa kaila plastic ka tha,
Acha dubara mene hathi k samne 12 kaile rkhe to usNe ek b Nhi khaya q?
Admi: saare kaile plastic k honge
Bacha: nhi, is dafa hathi plastic ka tha...
Bacha: pr ab kaile b asli the or hathi b asli tha pr hathi ne ek b kaila nai khaya..
admi:
Kiun?
Bacha: hathi tv main tha or kela bair
Bacha: acha ab asli hathi or asli kaile dono tv pr the phr b hathi ne kaile nai khaye.
Admi: kiun bhai??
Bacha: dono alag alag channels pr the
Hahahaha
Tapa Tapa K GE0:-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan kahen jaraha tha raste me 2 arbi aik dosre ko galian de rahe the.
Pathan :qari sahib humen bi inhi duaon me yaad rakhna
by Sabir shah (few years ago!)
PATHAN:
Aaj Hum Ne Pani Ko Pagal Bnaya
2ND PATHAN:
Wo Kaisy?
1st PATHAN:
Hum Ne Nahany K Liye Pani Garam Kia
Aur
Thanday Pani Se Naha Liya
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: Doctor sahib mairy boyfriend ko andar bhula lejeye
.
Doctor: Trust me mai shareef admi ho….
.
Girl: Nahi Doctor Sahib, apki nurse bahir akeli hai, owr maira boyfriend shareef nahi hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
Anil Ambani was sufferring from loose-motions.
He went to a doctor.
Dr asked him:Whats your problem?
Ambani:Unlimited free out going with variety of ring tones..............
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: kiya hum Mcdonalds ja sakte hain?
Boy: han agr tum mujhe Mcdonalds ki speling suna do t0u
Girl: kuch dair soch k boli dafa karo hum KFC chalte hain.
Boy: acha ye btao k KFC se kya bnta h?
Girl: kuch der sochne k baad sharmindgi se boli acha chalo kahin se naan chhollay kha lete han.:-D
by Pak101.com (few years ago!)
aik foji train main ja raha tha aur aik police wala samnay baitha tha
police walay nay poocha kay chuti pay ja rahay ho to foji nay kaha haan meri bivi ko bacha hua hai
police walay nay kaha kay kitnay arsay bahad ja rahay ho
foji bola 2 saal bahab
police wala phir to bacha haram ka hua
foji haan main bhee to usko police main bharti kara doon ga
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Found Answer 2 d Most Difficult Question Ever
What Comes 1st dT Chicken Or Td Egg? O Yaar
Jiska Order Pehle Doge
Vo Aayega!
by Pak101.com (few years ago!)