Sardar complained 2 Police

Sardar complained 2 Police :

Sir all items are missing, except the TV in my house.

Police : How the theif did not take TV???

Sardar : I was watching TV na....

by Pak101.com (few years ago!) / 867 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Boy-Whats is d Differance between Person

Boy-Whats is d Differance between Personal & Secret?
Girl-Dear,
U r My Lover.. Thats Personal
&
Ur Friend Is Also My Lover..
Thats Secret

by Raju (few years ago!)
Modern Bezzati

Modern Bezzati..
Boy to Girl: I love u & want 2
marry u.

.
.
. .
.
.
.
.
. .
Girl: Apni Shakal dekhi hai ?
.
.
..
. .
.
.
.
.
Boy: Bekar hai tabi to tere pass aaya hu.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Bacha: me Ne hathi k samNe

Bacha: me Ne hathi k samNe 12 kelay rakhe usne 11 khaye, aik q Nhi khaya?



Admi: hathi ka pait bhr gya hoga



Bacha: nhi 12wa kaila plastic ka tha,



Acha dubara mene hathi k samne 12 kaile rkhe to usNe ek b Nhi khaya q?



Admi: saare kaile plastic k honge



Bacha: nhi, is dafa hathi plastic ka tha...



Bacha: pr ab kaile b asli the or hathi b asli tha pr hathi ne ek b kaila nai khaya..

admi:

Kiun?



Bacha: hathi tv main tha or kela bair



Bacha: acha ab asli hathi or asli kaile dono tv pr the phr b hathi ne kaile nai khaye.



Admi: kiun bhai??





Bacha: dono alag alag channels pr the

Hahahaha



Tapa Tapa K GE0:-)

by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan in arab mumalik

Pathan kahen jaraha tha raste me 2 arbi aik dosre ko galian de rahe the.

Pathan :qari sahib humen bi inhi duaon me yaad rakhna

by Sabir shah (few years ago!)
Pathan Ne Pagal Banaya

PATHAN:
Aaj Hum Ne Pani Ko Pagal Bnaya

2ND PATHAN:
Wo Kaisy?

1st PATHAN:
Hum Ne Nahany K Liye Pani Garam Kia
Aur
Thanday Pani Se Naha Liya

by Pak101.com (few years ago!)
Doctor Sahib Mairy Boyfriend

Girl: Doctor sahib mairy boyfriend ko andar bhula lejeye
.
Doctor: Trust me mai shareef admi ho….
.
Girl: Nahi Doctor Sahib, apki nurse bahir akeli hai, owr maira boyfriend shareef nahi hai

by Mazhar Khan (few years ago!)
Anil Ambani was sufferring from

Anil Ambani was sufferring from loose-motions.
He went to a doctor.

Dr asked him:Whats your problem?
Ambani:Unlimited free out going with variety of ring tones..............

by Pak101.com (few years ago!)
Girl: kiya hum Mcdonalds

Girl: kiya hum Mcdonalds ja sakte hain?

Boy: han agr tum mujhe Mcdonalds ki speling suna do t0u

Girl: kuch dair soch k boli dafa karo hum KFC chalte hain.

Boy: acha ye btao k KFC se kya bnta h?

Girl: kuch der sochne k baad sharmindgi se boli acha chalo kahin se naan chhollay kha lete han.:-D

by Pak101.com (few years ago!)
aik foji train main ja raha tha

aik foji train main ja raha tha aur aik police wala samnay baitha tha

police walay nay poocha kay chuti pay ja rahay ho to foji nay kaha haan meri bivi ko bacha hua hai

police walay nay kaha kay kitnay arsay bahad ja rahay ho

foji bola 2 saal bahab

police wala phir to bacha haram ka hua

foji haan main bhee to usko police main bharti kara doon ga

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Jiska Order Pehle Doge Vo Aayega!

Santa Found Answer 2 d Most Difficult Question Ever

What Comes 1st dT Chicken Or Td Egg? O Yaar
Jiska Order Pehle Doge
Vo Aayega!

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook