Teacher : Tell Me One Example
Teacher : Tell Me One Example
Of Active Voice And Passive Voice
Santa :
Active voice)
bacche jab sunsaan jagahon par
jaate hai to haadse hote hai….
Passive voice)
sunsaan jagahon par hue haadso
se hi bacche hote hai …!! :D :p
Jisko Samza Like Karo
Baki English K Classes Lagao :D
by Mazhar Khan (few years ago!) / 1002 views
Similar Jokes
Khud ko kr nalayak itna ki koi b book padne se pehle,
uska har panna tumse khud puche
beta tabiyet to thik hai na?
aaj kaise yaad aa gaye hum....
by Pak101.com (few years ago!)
Father: what do can you do for my daughter
Father: You are ignored
Boy: Y?
Father: I need someone who live for my daughter not who die and leave her alone
MORAL: Ziyada sahnpatti bi thek nhi hoti hai
by Pak101.com (few years ago!)
Father:ap history k paper me fail kiun howe ho?
Son:dad us k tamam sawalat meri padaish se pehlay k the.
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar Or Pathan
FARAZ K Ghar Gayee
Or Kaha
Hum Apk Bohat Shukr Guzar Hain
FARAZ Ne Wajah Pochii
To Sardar Or Pathan Ne Kaha
Jabse Pakistaniyon Ne
Apki Shayari Ki Waatt Lagana Shuru Ki Hai
Jabse Hum Mehfooz Hain.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Husband : Ari Bhagwan, Tum Mujhe Bazaar Mein "A.G." Kehke Kyon Bulaati Ho ? Kabhi Akele Mein To Mujhe "A.G." Nahi Kehti ?
Wife : Bazaar Mein Sabke Saamne "ABEY GADHE" Kahungi, To Kya Achchha Lagega
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: Santa, Bulb Jalana
Santa Bulb nikaal kar Gas Stove par rakh deta hai
Bulb jal gaya
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek dost dusre dost se: “Kya, tumne jhoot pakarne wali machine dekhi hai?
Doosra dost: Deki nahi mere paas mein hai! Are maine to usse shadi ki hai.”
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Clinic k aage lambi line thi,
1Aadmi bar-bar line me ghusta tha,
par log usko pakar k piche phek dete the
.
.
.
.
.
.
.
Admi:”Lage raho,
Saalo clinic hi nahi kholunga”. :D
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar: Aao Race Lagatay hain, Jo haara woh ek hazaar rupay dega.
Pathan: Lekin Mujhe Rasta nahi Maloom.
Sardar: Bus Tum meray peechay peechay aatay rehna.
Pathan: Thanks Yara..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Father: So less marks???
I should slap you two times
Son: Yes father
I have even seen the house of the teacher
by Pak101.com (few years ago!)