Aik kanjus shaks ki murghi chori hoi
Aik kanjus shaks ki murghi chori hoi is ne faisla kia kay das din tak roti nahi khaye ga takeh mughi ka noksan poora ho jaye do din khana khanay se wo bohat dubla ho giya. Aik din wo shahar jaraha tha rastey mein is sa ziada dubla aadmi mila kanjus is se kahne laga bhayi meri to murghi chori hogayi hai magar yun lagta hai jaisay tumhari bakri khogayi hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1029 views
Similar Jokes
1 Admi bakriyan chara raha tha
.
Pathan: Yai bakriyan kahan le Ja rahe ho?
.
Admi (gussey se): Enhain School chorny Ja raha hon
.
Pathan: Mujhe Pagal samjha hai? Aaj tu etwaar hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
RAAZ-DR.Meri BIWI Ne Petrol Pi Liya He Or bhag Rahi He
DR-Tension Mat Lo
Jub Petrol Khatam Ho Jayega To Wo Aa Jayegi
by Pak101.com (few years ago!)
Molvi jamaat se pehlay bola: “Kisi ka paon saff se
agay
nhi hona chahiey.
Peechay kharay aik punjabi ne kaha: “Q “no ball” ho
jaye
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ladki ek aisi paheli hai, kabhi teri to kabhi meri saheli hai.
Kharcha karo to bole "darling, how are you?". Na karo to bole "brother, who are u?
by Pak101.com (few years ago!)
Baap: Ye Jin Waghera kuch nhi hotay
Beta: Papa Nokrani kehti hy k
humaray Ghar main jin hain
Baap: Saman pack karo
Beta: Q papa ?
Baap: Abay.. Humary Ghar main koie
Nokrani hi Nhi Hai.
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Snta K Tange Nili Ho Gyi,
Dr: Zeher h Katni Padegi.
Tang Kat Kr nakli Laga Di.
2Din Bad, Nakli Tange B Nili Pad Gyi.
Dr: Ab Bimari Smjh Ayi JEANS Rang chorti h.
by Pak101.com (few years ago!)
Basanti : Bhag Dhanno bhag, aaj teri Basanti ki izzat ka sawal hai.
Dhanno : Tujhe apni padi hai meri soch jiske peeche GABBAR ke 10 ghode pade hai
by Pak101.com (few years ago!)
Punjabi Dieting Plan
7:30am : 1 bread, half boiledegg
10am : 1 cup green Tea
12pm : half cup boiled chanay
1pm : 1 banana
5pm : 1 Cup Tea without sugar
7pm : 1 cup skim milk
9pm : Green Tea
10:00pm : Johnnie Walker
11:45pm : Chicken Tikka, Butter Naan, Makhni Paneer,Butter Chicken, Dal Makhni, Chocolate
Cake, Gulab Jamun..
..
Dieting di maaa di.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: u will never succeed in making that dog obey u!
Wife: Nonsense its only a matter of patience, I had a lot of trouble with u at first.
by Pak101.com (few years ago!)
THERE ARE BASICALLY 7 TYPES OF GIRLS:::::::::::::::::::
1.HARD DISK GIRLS:
remember everything forever.
2.RAM GIRLS:
forgets about you the moment you turn her off.
3.SACREENSAVER GIRLS:
just for looking.
4.INTERNET GIRLS :
difficult to access.
5.SERVER GIRLS:
always busy when you needed.
6.MULTIMEDIA GIRLS:
makes horrible things looks beautiful.
7.VIRUS GIRLS:
these type of girls are normaly called
::WIFE::
once enters in your system don,t leave even after format.
by Choudhry Asim (few years ago!)