pair of strange socks
Teacher : What a pair of strange socks you are wearing,
one is green and one is blue with red spots!
Sardar ji: Yes it’s really strange.
I’ve got another pair of the same at home.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 836 views
Similar Jokes
A football match in Pakistan had to be abandoned after a red card was shown and 50,000 pakistani ran on the pitch thinking it was a British passport!
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu-Yha se Airport Kon si bus jaegi
Dipu-20#
Pappu-Agr 20# na mile to
Dipu-Phir 10..10# ki do pakad lena
by Pak101.com (few years ago!)
SCHOOL:
Apni toh paatshala, masti ki pathshala...
TUTION:
Idhar chala main udhar chala, jaane kahaan main kidhar chalaa...
MATHS:
Ajeeb dastan hai yeh, kahan shuru khana khatgam...
SCIENCE:
Aa khusi se kudkushi karle...
GEOGRAPHY:
Musafir hoon main yaaro, na ghar hai na thikaana...
ECONOMICS:
Kyu paisa paisa karti hai, paise pe kyu tu marti hai....
EXAM:
Zehrelein raatey ninde udd jati hai...
RESULT:
Jiya dhadak dhadak jaye, Jiya dhadak dhadak jaye...
PASS:
Aaj mai upar asman niche, aaj mai aage jamana hai pichhe...
FAIL:
Jag suna suna lage...
by WAQAR (few years ago!)
Man:
Among My 4 Sons 3 R MBA’s.
Friend:
4th?
Man:
He Didnt Study & Became A Barber
Friend:
Y D0nt U Throw Him Out?
Man:
Woi To
GHAR Ka Kharcha Chala Raha Hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Cinema mai Film dekh raha tha.
.
Film mai 1 Shair dowarty howe araha tha.
.
Santa ne dekha tu dar gia, owr apni chadir kandhy pa dal kar bhaagny laga
Logo ne kaha: Santa ji mat daro, yai tu film hai
.
Santa: Wo tu mujh ko bhi pata hai ke yai film hai, lekin wo tu janwar hai, usko kia pata
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dad:
Y Didnt U Go 4 The Exam..?
Son:
Paper Was Tough!
Dad:
Widout Going, How Did U Know?
Son:
Paper Was Leaked 2 Days Ago…!!:-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
DAD: if you paas in the Exam , I will give u 1 cycle
SON: If I fail?
DAD: I will give u 10 cycles.
SON: why?
DAD: puttar , Fir Tu dukaan hi kholni ae!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mareez:-doctor ,mujhe ek serious bimari hai,main jo kuch bhi bolta hoon bhool jata hoon.
Doctor:-aapko ye bimaari kab se hai? Mareez:-kaun si bimaari?
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Apne Bete Se-Kya mai Tumhari padhne me help karu
Beta-Nai Dad,Mai Bina Apki Help ke hi fail hona Chahta Hu
by Pak101.com (few years ago!)
On first night after marriage
Wife : Mujhe ghabrahat ho rahi hai.
Husband : I thinK because this is your first night.
Wife : No, no.. Actually it is first time in night…
by Pak101.com (few years ago!)