Pathan raat ko Machardani laga

Pathan raat ko Machardani laga kar so raha tha: Achanak ek Jugnoo aa nikla.
.
.
.
.
Pathan: Lo ye khocha machar humko Torch le kar dondh raha hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1051 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Colony Ka Bhikari

Bhikhari: Saab 1 rupaya de do.
Saheb: Kal aana.

Bhikhari: Saala is kal-kal ke chakkar mein is colony mein mere lakhon rupaye fase huye hain.

by Pak101.com (few years ago!)
Double heart attack

Double heart attack msg by a boy to a girl:

1st msg: Lets break up now , Sub khatam.
.
.
... .
2nd msg:Sorry , sorry , sorry ! That was not for U !!!!!!!!! :-p :-D

by Pak101.com (few years ago!)
Wo to ladkiyo k shok-e- deedar ne

Arz h
.
.
.
.
.
.
.
“itne khddar the t
hum ki kabhi school na
jate the galib.!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wo to ladkiyo k shok-e- deedar ne
hame graduation krva diya.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Banta: Santa, itna udhaas kyu baita hai?

Banta: Santa, itna udhaas kyu baita hai?

Santa: yaar betting mein maine 2000 gavaa diyaa :-(
Banta: kaise?

Santa: India pe 1000 rupaiye ka bet lagaaya tha aur India ne match haar gaya

Banta: lekin 2000 kaise?
Santa: aaj us match ka highlights daale. India pe ummeed rakh ke phir 1000 dala tha.

by Pak101.com (few years ago!)
Dairy Milk Our Gulab Jamun

Dairy Milk Our Gulab Jamun Ka Muqabla Huva..
Dono Main Say Ziyada Sweet Kon Ha?
Case Court Main Gaya .
Dono Hi Haar Gaye..
Bahir Aa K Poochnay Lagay Yaar,
Ye ABC :* Kon Ha?
Jo Hmsay Bhi Ziyada Sweet Ha… :):)
Hmmmmm…
Yaar Pani Phenk Koi Jal Raha Ha!
.(‘.’).
<)’(>
_/ \_

by Mazhar Khan (few years ago!)
Customer Se Tameez

Tution sir: Abey Gadhe Home Work Kyun Nahi Karta Tu?

New Age Student:
Tameez Se Baat Kar Saale,

Customer Se Aise Baat Karte Hain Kya? :-)

by Pak101.com (few years ago!)
Mera yaar aaya hai chai to bana do.

Pathan: Mera yaar aaya hai chai to bana do.
Wife:
Mein nahi bana rahi.
Pathan
Bana de jab tera yaar aaye ga to mein b bana doonga.

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

2 pathan masjid mai Namaz parhne gaye.
Namaz ke baad pehla bola: Shukar hai, Jammat mil gaii.
Dosre ne jawab diya: Haan, agar wazu karne chale jate to jamat nikal hi j

by HAQ (few years ago!)
Funny

Full form of Girl
.
.
G :Gappo mai sab se agey
..
I : Innocent sirf shakal se
..
R : Rone ki automatic
machine
.
.
L : Ladai me sab ki maa..:P:P true

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
PATHAN RECIEVE SMS

Pathan to Frnd:
Yaar abbu Ka Msg Aya Hai K ghar aao
Kia karu?
Frnd: Message sending fail' likh k bhej de
Pathan ne aisa he kia,
Aur reply aya
"Ok" :

by Abdul Basit (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook