Medication For Life
A distraught patient phoned her doctor's office. Was it true, the woman wanted to know, that the medication the doctor had prescribed was for the rest of her life? She was told that it was.
There was a moment of silence before the woman continued, "I'm wondering, then, just how serious my condition is. This prescription is marked 'NO REFILLS'".
by Pak101.com (few years ago!) / 924 views
Similar Jokes
JUmma mubarak
Ramadan muBarak
Eid mUbarak
Tum LOg mujee kb kaho ge
Shadi mUbarak :p
by @irha@ (few years ago!)
Sardar g 1 Girl k sath chips kha raha tha
Girl ne pyar se ankho mai ankhain dal k pocha
kuch feel ker rahe ho?
Sardar: Han tum mujh se ziada chips kha rahi ho.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik Black African Lrki Ko jadugar Ne
Jadu Se Par Lga diay.
Lrki : Wow, Ab kia Me PARi bn gai?
Jadugar :NI Pagli..
.
.
.
Tu "CHAM'GADAR' bn gai hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: mom, aaj mera dost ghar AA raha hai....
ghar ke sab khilone chhupa de.
Mom: tera dost chor hai kya?
Boy: nahin, who apne khilone pahechan lega
by Pak101.com (few years ago!)
Journalist: Tell me Major, did you ever fall into d
hands of d enemy in any of ur engagements?
Major: Oh, yes, but I escaped when I got a divorce.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan:
Doctor Sahb
Pore Jism Main Kahin B
Ungli Lagaon To Boht Dard
Hota Hai
Doctor Sugested Full
Body Xray
Wen He Checked Xray
Found
Fracture In Finger
by Pak101.com (few years ago!)
A Big Difference
Between School & Collage:
.
.
In School If You Were Late,
You Had To Sit On Last Bench..
.
.
.
But In Collage If You Were Late,
You Had To Sit On First Bench.. ;-) :-P :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Dost: Itne udas kyun ho?
Man: Wife se jhagra hoa tha usne kaha ke wo mujh se 30 din bat nahi kare gi
Dost:Tumhe to khush hona chahiye
Man:Aaj akhri din hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy : Mein tumhay gallay lga Sakta hoo, withOut touching !
.
Girl : Impossible
.
Boy : Lagi shartt ek “Pepsi” Ki ??
.
Girl : Ok
.
Boy ne zor Se gallay lgaya …
.
Girl : Hey ! You touched me
.
.
.
Boy : han to ro q rahi ho???
laa rha hoo na pepsi. :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Pathan 15 saal se Allah Se Awlaad ke lie dua mangta raha
.
1 din Pathan ke pas Farishta aa kar bola:
"Khan sahb tujhe Allah ka wasta hai
Pahly Shadi tu kar le"
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)