Dost: Itne udas kyun ho
Dost: Itne udas kyun ho?
Man: Wife se jhagra hoa tha usne kaha ke wo mujh se 30 din bat nahi kare gi
Dost:Tumhe to khush hona chahiye
Man:Aaj akhri din hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 1078 views
Similar Jokes
Ek bar ik dirty sharabi kisi sadhu se takra gaya.
Sadhu: Mein tujhe shraap deta hu.
Dirty Sharabi: Ruko, mein glassi le ke atta hu.
by Pak101.com (few years ago!)
Sante Ne 1 Makkhi Pakdi Or Pankh TodKar Bola: Ud Ja! Makkhi Nahi Udi!
Santa- Isse PROVE Hua Ki Makkhi K Pankh Tod Do To Wo Behri Ho Jati Hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Aik dafa pathan ne Peshawar se Lahore call krni thi:
Us ne socha k sab se sasti call konsi parre ge,
Phir Us ne
Peshawar se Lahore aa k local cal ke.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Railway station
Railway station par bethe aik mosafar ne railway ke afsor se kaha
agar tamam garian late hain to is bare se time table ka kya faida jo aap ne latkaya hoa hay?”
police officer pehle hi guse main tha or bola.
“agar tamam garian waqt par ane lagi to phir kaho ge is bare se waiting room ka kya faida.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Lady: When you are finished with me, will my husband think I am beautiful?
Beautician: May be, does he still drink a lot?
by Pak101.com (few years ago!)
Malika sherawat ko airport custom par check karate huye puchha gaya madam iss tifin box main kya hain.
Malika sherawat: umm tang mat karo isme mere kapade hain.
by Pak101.com (few years ago!)
college ka 1st day...:->
naughty boyzz- what's ur name baby???
Girl- mujhe sab DIDI bulate hain!
Boy- wow!! what a coincident.....mujhe sab JEEJAJI bulate hain..:)
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Batao chaman Akbar kaun tha?Chaman: Pata nahi sir.
Teacher: Padhai ke taraf dyaan do, pataa chalegaa…
Chaman: Sir aap battayiye… Naman kaun hai?
Teacher: Pata nahi.
Student: Apni beti ki taraf dyaan dijiye, pata chalega…..
by Pak101.com (few years ago!)
Chotoo, Motoo se: teri dukan pe mitthai rkhi hai tera dil isko khane ko nhi krta.
Motoo: Yar krta to bohat hai par papa marenge isliye chaat kar rakh deta hu:-p
by Pak101.com (few years ago!)
A Sardar was celebrating the birthday of his son after 6 months
People asked: Sardar Ji log tu 1 saal baad birthday manaty hain, owr ap 6 maheny baad..?
.
Sardar: O jee, hamary han semester system hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)