Propose in New Style
Propose in New Style
Boy To Girl: “Main Aapse Frindship Karna Chahta Hoon”
Girl: “Par Meri Sagai Ho Gayi Hai”
Boy: “Fir Behan Ban Ke Apni Kisi Saheli Se Hi Setting Karva De.
by Pak101.com (few years ago!) / 1078 views
Similar Jokes
Pathan ke qabar ki pehli raat mai 52 fareshtay aye
.
2 farishtay Sawal poch rahy thay, owr baki 50 Pathan ko sawal samjha rahay thay.
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Santa Apni Maa se Pitne Ke Bad Ghar Ke Bahar Baitha Tha
Baap-Kya Huwa
Santa-Papa,Tumhari Biwi Ke Sath Ab Mera Guzara Nahi Ho Sakta
by Pak101.com (few years ago!)
SARDAR was sitting in toilet, but potty was not coming....!!
.
1hr..
.
2hr..
... .
3hr..
.
.
.
.
.
.
.
.
SARDAR- "ab Aa bhi ja..!! Mai tenu kha thodi javanga....!!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardarji ( to doctor ) : ‘Doctor, I have a problem.’
Doctor : ‘What’s your problem?’
Sardarji : ‘I keep forgetting things.’
Doctor : ‘Since when do you have this problem?’
Sardarji : ‘What problem?’ :-)
by tanveer hussain (few years ago!)
Sardar driving on thi wrong side of road and siad
o ~shit
aj pher late ho gaya
sare log wapas aa rahe hain
by Sabir shah (few years ago!)
Santa: Ye bata aurten aadmi ke mukable jayada
kyun hoti hain?
banta: are yaar, unki biwiyan jo nahi hoti.
Santa kangaal ho gaya toh apni biwi se kaha-
bachhon ko apni nani ke yaha chod aao aur tum apni
maa ke pas chali jao aur mein aisa karta hu apne
sasural rahne chala jata hu.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
English School K Students Chirya Ghar Main..
Ohhh Wowww Look That Monky,
He Is Sleeping, Don’t Disturb …
Govrnment School K Bachay:
Oye Daikh Tera BAAP So Raha Ha,
Salay Ki Dum Khainch
by Mazhar Khan (few years ago!)
Maalik: Tum bathroom mein kyu ghus aaye, Kya tumhe pata nahi tha ki mein naha raha hoon?
Naukar: Hazur galti ho gayi, mein samjha tha begum sahiba hai.
by Pak101.com (few years ago!)
SNTA Radio Thik Karwane Gaya..
Mechanic Ne Dekh K Kaha-Ye Thik He Par MAUSAM
Kharab H,
Isliye Nhi Chal Rha.!
SANTA-Le 100 Rs. MAUSAM Naya Daal De..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife: India jao to banarsi sari bejna,
Dubai jao to Jewelry
France jao to Perfume
Husband ne jal k kaha or dozakh jaun to kya bhejun?
Wife: Imran Hashmi ;->
by Pak101.com (few years ago!)