Taboz ka sharbat
Choro ishaq me kia rakha hai,
kbi ami naraz to kbi aba naraz
bujha to apne seene se ishaq ki pyas
kiun k tarboz ka sharbat hai 5 rupee/glass
by Sabir shah (few years ago!) / 930 views
Similar Jokes
Ek Baar Exam Mein Question Aaya Hips Par Essay Likho?
To Santa Apni Pent Khol Kar Hips Dekh Raha Tha.
Tabhi Ek Bache Ne Zor Se Bola: “Mam Dekho, Santa Ne Guide Khol Rakhi Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan dosre pathan se 2+2 kitne hote hain?
Dosra pathan tmhy pata nai k mujy mashartiloom nai aati.
Pehla pathan pr me ny to islamiat ka sawal pocha tha....
by Abdul Hannan (few years ago!)
When asked, "What is a contingent fee?" a lawyer answered, "A contingent fee to a lawyer means, if I don't win your suit, I get nothing. If I do win it, you get nothing."
by Pak101.com (few years ago!)
billi 1 sheikh k ghar se roti hoi nikli.
kisi ne billi se ronay ki wajah poochi,
billi ne jawab diya
‘ik tey menu marya utton mera choowa v kho laya”
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
RAILWAY JOB INTERVIEW
Officer:
Tumhein Pata Chalay Ky 2 Train
Ek Hi Track Pe Aamny Samny Se
Aa Rahi Hain To Tum Kya Karoge?”
Sardar:
Main Kanta Badal Donga.
Officer:
Agar Na Badal Sako?
Sardar:
Main Red Signal Donga.
Officer:
Light Na Ho To?
Sardar:
Main Red Jhanda Dikha Doonga.
Officer:
Jhanda B Na Mila To?
Sardar:
Main Chotay Bhai Ko Bula Longa.
Officer:
Kyun?
Sardar:
Ohnu Train Di Takkar Wekhn Da Bara Shoq Ay.
by Pak101.com (few years ago!)
Nani (to a kid): Soja DIPLOMA soja!
.
.
.
.
Padosan: diploma kyo bulati ho isse? .
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
Nani: Meri ladki College DIPLOMA lene gayi thi,
ye leke aa gayi..!! :@ :P :D....
by Pak101.com (few years ago!)
Dil ney dil say kuch kehna chor dia,
Ankhon nay ankhon say milna chor dia,
Lux Rs.25 ka kya hua,
Aap nay tu mo dhona hi chor dia..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Man: Marry me?
Woman: Do you have a flat?
Man: No
Woman: Do you have a camry car?
Man: No
Woman: How much is your salary?
Man: No salary
but
Woman: No but. You have nothing. How can i marry you? Leave please.
Man: (talks to himself)
I have one villa, 3 property lands, 3 Ferraris, 2 Porsches
Why do I still need to buy camry?
How can I get the salary when actually Im the BOSS? :/
MORAL Women Please be patient & listen to wat guys have to say..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
MOMMY To CHILDREN: Jo Meri Baat Manay Ga.
Aur Meray Aagay Kuch Nahi Bolay Ga. Main Usay Gift Dongi.
Chota Bacha: Lo G! Is Tarah To Saray Gifts Abbu Le Jayengy. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Macchar ne 1 admi ko kata
Admi:
Din me b kat rahy HO
.
.
.
.
.
Macchar:
Kya karo Ghar ma behen ki shadi Hy Or Larky walo Ne 1 liter khoon jahez Me Manga hy;-)
by Engineer Rizwan (few years ago!)