1 shrabi roz SHIV mandir pe sir
1 shrabi roz SHIV mandir pe sir tekta tha.
1 din pujaari ne SHIV ke jagah
GANESH murti rakhi,
Shraabi aya dekha bola- Chhotu papa se bolna main aya tha.
by Pak101.com (few years ago!) / 954 views
Similar Jokes
1 Admi ne Hotal k Room mai Computer dekha to socha k BV ko Mail kr doon.
Jaaldi mai mail Ghalat Address pr Send hogaee.
Jis Orat ko Mail maili us k Shohar ka 2 din pehly inteqal hua tha.
Mail Parhty hi Orat Behosh hogaee,Likha tha Begum Me Kheriyat se Pohunch Gya hoon Idhar Net b Mojud he,Jaga Choti Pr Shandaar Hai,Thandi Thandi Hawa Jannat Ka Maza Deti Hai.Dhool Matti Nhi Hai,Mene Jo White Kaprre Pehne Thy Wo Ab Tk White Hian,Kal Hi Tumhy B Blwa Lon Ga
by Muddassar Khan (few years ago!)
Mohan thand mein buri tarah se kaanp raha tha,
uske bete ne doctor ko phone lagaya aur kaha:
Doctor uncle jaldi se ghar aa jao.
Doctor: Kaya hua?
Beta: Bimari ka pata nahi , per haan papa subhah
se vibration mode per hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Rose
Lotus
Tulip
Orchid
Sunflower
Jasmin
Lilly
All flowers r sweet but they have no comparison with u,
Kyun K
Gobhi K phool ki baat hi alag hai.
by @irha@ (few years ago!)
One day in class, the teacher told everyone to turn
to a blank sheet of paper in their notebooks. She
noticed that Chip, the dumb jock, was having
trouble with her directions.
"Have you found a blank piece yet, Chip?" said
the teacher.
"Nope. I haven't," said the dumb jock. "Somebody
went through and drew lines across all of the
pages."
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Patient: Doctor ap ko yakeen hai k mujhay Namoonia (pneumonia) hai, kyun k pichlay dino aik doctor meri friend ka Namoonia ka ilaaj karta raha aur woh Typhoid say mar gayi.
Munna: Haan ray meray ko akha yaqeen hai, tu namoonia say hi maray ga.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife standing in front of a mirror and telling to her husband, “I am fat, old, wrinkled and no longer pretty. Will you still give me a romantic compliment?”
Husband replied, “Your eyesight is still excellent.”
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:Mujhe Kitab Likhne Me 1 Saal Lag Jata Hai.
Banta:Itni Mehnat Kyo Karte Ho 15 Rupaye Me Likhi Hui Kitab Mil Jati Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Prof to Student: What is Attention Defect Hyperactive Disorder.
Student: Jimbalakkadi Bamba.
Prof: Sorry I didn't understand Anything What you said.
Student: Same Here.
by Pak101.com (few years ago!)
Qabr Ma Frishte 1 Admi Ko Mar Rahe The Phr Bhi W0 Hans Rha Tha
Frishte Na Wja P0chi
To Usne Kha Ke:
Mai Khudkash Hamla Mai Mra Hu
Ye Sir Mera Ha 0r Jism Kisi Or Ka
by Pak101.com (few years ago!)
Toy Train se khel rha
tha
aur Bar-Bar bol rha tha,
"Jis HARAMI ko chadna
hai chad jao, Jis
KAMINE ne utarna hai
utr jao..."
.
.
.
Uske BAAP ne uski train
rok k 1 zor se
thappad laga diya...
.
.
Bachha thodi der ro k
chup ho gaya aurfir
shuru ho gaya,
.
.
"Jis HARAMI ko chadna
hai chad jao, Jis
KAMINE ne utrna hai utr
jao ."
.
.
Pehle hi kisi KUTTE ki
wajah seTrain 10
min
late ho gayi hai..
by Pak101.com (few years ago!)