Santa: WHat is another difference
Santa: WHat is another difference between a mosquito and a fly?
Banta: A fly can fly but a mosquito cannt mosquito.
by Pak101.com (few years ago!) / 907 views
Similar Jokes
Husband to wife: Did you have any boyfriend before our marriage?
Wife remained silent for some time…
Husband: mai es khamoshi ko kia samjhon??
Wife: Abhy gin ne tu dey..:)
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Delivery ke waqt
Lady- God Ladka
Man- God Ladki
God- Shut Up
Dont Confuse Me
Varna aisa confuse item bana dunga ke
tum dono roage or wo tali bajayegae!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Love Marriage Ka Matlab Apny boyFriend Ko husband Banana
Arrange Marriage Ka Matlab ?
KiSi Or K boyfriend Ko Apna husband Bnana.
Toba Toba. . .! :o :p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Man:Sardar jee aap ko garmi lagti hai to kia karte ho?
Sardar:AC k pas ja k beth jata hon
Man:Agar phir bhi garmi lagay to?
Sardar:To A/C on kar laita hon :p
by Pak101.com (few years ago!)
BOYFRIEND to its GIRL FRIEND
"Kal Raat
Chand Bilkul
Aap Jaisa Tha,
Meri Jaan.. Bilkul..
Wohi khubsurti,
wohi noor,
wohi Guroor,"
Girfriend:lakin kal to amavasaya tha
by Pak101.com (few years ago!)
Bania’s son: Daddy meri door ki nazar kharab hai SPECKS banwa do.
Kanjoos Bania took him outside & said: Woh dekh kya hai?
Son: Suraj
Kanjoos Bania: Abbe ullu ke patthe, aur kitni dur tak dekhna chahe hai tu.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Gujjar ki MAJJ Masjid me chali gai.
Molvi sahib ne Gujjar ko bohat danta.
Gujjar bola Molvi sab janwar c ghalti nal aa gya kadi sanu wekhya je
by Pak101.com (few years ago!)
Funny Sharma was filling up application form for a job.
He was not sure what to be filled in column "Salary Expected".
After much thought he wrote: YES
by Pak101.com (few years ago!)
Biwi ne New mobile or Sim li or socha Shohar ko Surprise don,
Shohar Room mei betha tha wo kitchen mei gai or shohar ko Call ki:
Helo Drling
Shohar ne halki Awaz me jwab dia: Tum baad me cal krna abi ‘kamini’ kitchen me hai
Hoor kero Surprise
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar on bike with his sister, someone comments: Oye sardar kinni soni biwi hai teri.
Sardar gets angry & says : Oye biwi hogi teri, meri to behan hai.
by Pak101.com (few years ago!)