Patient to Nurse
Patient to Nurse: ‘I Love You’
Tumne to mera Dil hi Chura
Liya”. NURSE : “chal jhoota ,
.
Mene to sirf tumhaari Kidney churai
hai”
by Pak101.com (few years ago!) / 932 views
Similar Jokes
Jee bhar k rone do aaj mujhe
=Dosto=
Ek hi Larki Ka number tha MOLVi ki baaton me aa
k delete Kr diya;->
<(‘-’) ) )> //, oye mrwa dita e molvi.:-
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Laloo: Doctor, when I take a bath I get wet.
Doctor: Ok, next time when you are going to take a bath, turn off the tap.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aadmi Library Ja Ker Puchhta Hai
Aadmi: “Sucide Karne Ke Tarike Wali Book Hai Kya?”
Librarian Ne Use Ghoor Ker Dekha Aur Puchha: “Wapas Karne Kaun Aayega? Saale“
by Pak101.com (few years ago!)
Girl To Her Boy Friend:Darling, Do You Know Handsome N Smart Boys Always Get Stupid Girl Friends.Boy: Thanks For The Compliment, Darling
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu ke uppar bijli ki taar gir gaii, wo tarap tarap kar marne hi wala tha ke us ko yaad aaya k 2 din se poore elaaqe mai bijli band hai
Pappu khushi se chilla kar bola
"PAKISTAN ZINDABAD"
"K.E.S.C ZINDABAD"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Husband: (calls up Hotel Manager from Room) Please Come Fast, I am Having an Argument with My Wife & She Says She will Jump from ur Hotel Window.
Manager: Sir, I am Sorry, But this is Your Personal Matter.
Husband: You Bastard! The Window’s not Opening. This is a Maintenance Issue!!!
by Pak101.com (few years ago!)
GF-Chand kahan hai? BF-Chand do hai, 1 tum aur
1 upar. After Marriage:Biwi- Chand kaha hai?
Pati-Andhi hai? wo upar kya tera Baap CFL jala k
baitha hai.:-|
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sher k retire honay k bad Jungle k saray janwar naye badsha ko chun ne k liye Loomri ki sadarat main jama they..
Achanak kutta khara ho k bola k is bar badsha usay banaya jaye.
Loomri muskura k boli!Maa sadkay!! Yeh jungle hai. Pakistan nahi.:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher:
Batao Daryaaft or Ejaad mein kya farq hy?
Sardar Student:
Mere baap ne meri maa ko Daryaft kya aur phr dono ne mil kr mujhy Ejad kya.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher:-
"Main Teri Jaan Nikal Dungi"
Iski English Kya Hogi.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Student:- English Ki Aisi Ki Taisi,
Tu Haath To Laga Ke Dikha....:P
by Tanveer Hussain (few years ago!)