problm

A man walks into a doctor’s office. He has a cucumber up his nose, a carrot in his left ear and a banana in his right ear.

What’s the matter with me? he asks the doctor.

The doctor replies, You’re not eating properly.

by Zia Rasool (few years ago!) / 817 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Do pagal aik train mein safar kar rahay

Do pagal aik train mein safar kar rahay the pehlay pagal nay doosray pagal say poocha.

Pehla pagal: kia aap lahor jayeingay

Doosra pagal nahi mein Lahore jaonga.

Pehla pagal acha mein samjha aap Lahore jayein gay.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik Shakhs (doosray say): Mein M.A pas hon.

Aik Shakhs (doosray say): Mein M.A pas hon.
Doosra shakhs mein poori ABC pas hon.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Funny

1 admi apne dost k Ghr gya,
bell bjane pr chota sa Bacha bahr nkla.
Admi:
Beta apky Abu ghr pe hn?
Bcha:
Ji wo to bzar gye hn.
Admi:
Acha apny brray bhai ko bulao.
Bcha:
Wo to cricket khelne gya h.
Admi:
Acha tumhari Ami to ghr pe hi hongi?
Bcha:
Ji wo apni saheliyon k 7 Picnic pr gai hn.
Admi: (gussy se):
To beta aap Ghr me Q bethe ho? Aap b kahin jao.
Bcha:
“Mein B apne dost k Ghr aya hua hun”
Admi: Lakh di Lanat Tere Nikky jay tay..

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Super Bezti =D Larki

Super Bezti =D Larki:
mera bag 2500, sandal
2200 aur suit 3000 ka
hai.

Larka: bss karo, pahlay apnay
sir par dupatta sahi kar
lo 5 rupay wali poni
nazar aa rahi hai...:P

by Pak101.com (few years ago!)
Old Man: Putar mere dand

Old Man: Putar mere dand (teeth) lai ke aa.

Putar: Bapu roti te bani nahi hai.
Old Man: Roti nahi khani, sahmne vali buddhi nu smile deni hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Sabzi Wala

Sabzi waala sabzi pe paani chidak raha tha,

kaafi der ho gayi,

Customer gusse mein aa ker bola:

Bhai saheb: agar bhindi ko hosh aa gaya ho

to Aik kilo de do :P ;)

by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher To Sardar

Teacher To Sardar:
Ur Son Is Fail,See His Report:
English-6 Maths-7 Social Studies-4
Science-8 Total-25
Sardar: TOTAL Vich Te Kamal E Kr Dita. Is Subject Di Te Tution V Nai Rakhwai C…

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:I really like u.

Sardar:
I really like u.
Girl:
Meri chappel ka size pata hai na?
Sardar:
Lo kar lao gal,
friendship hoi nae,
farmaeshaan shuru

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Abbreviation SMS



BOYS stands for

B: BADMASHIYON mai sab sai agay
O: OLLU ki tara raat mai jagay
Y: YARIYIAN nebhaye jaan laga ke
S: SHAREEF sirf maa baaf ke samnay

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan English sekny obama k pas gia

Pathan English sekny obama k pas gia 3month bad waps aya to pthn ko obama ka phone aya

Pathan: hi obama hw r u?

Obama: yaara tum english ch0ro nswaar bhej0!…

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook