Zindagi badalti hai

Zindagi badalti hai
.
.
Classroom se Office
.
.
Books se Files
.
.
Jeans se Formal
.
.
Pocket money se Salary
.
.
Girlfriend se Wife
.
.
Lekin
.
Saale dost kbhi ni badlte
.
.
Kaminey k Kaminey rehte hai

by Pak101.com (few years ago!) / 926 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Dulha Suhagrat Pe Apni Dulhan

Dulha Suhagrat Pe Apni Dulhan Ko Pyar Se Samjha Raha Tha.

Dulha: “Sabse Pyaar Se Rahna, Respect Karna, Unka Trust Jeetna, Unki Care Karna, Sach Bolna”

Dulhan Fatafat Uthi Aur Room Ka Darwaza Khol Kar Chilla Kar Boli

“Sab Andar Aa Jaao, Yahaan Satsang Ho Raha Hai“

by Pak101.com (few years ago!)
Banta calls FM radio

Banta calls FM radio: I'v found sm1 named Kamaljit's wallet wid Rs. 15K.
RJ: Sir! U wnt 2 retrn d wallet?

Banta: Ni pagal! I wnt 2 dedicate a sad song 2 him.;-

by Pak101.com (few years ago!)
Aik pathan apne rickshy k sath khra tha

Aik pathan apne rickshy k sath khra tha
aik aadmi aya or pucha: khan bhai iqbal town jao ge?

Khan: mei to chla jaunga lakin mere rickshay ka kon khayal rakhega?

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sweet Sms – You r Under Arrest

Hands Up! . U R Undr Arrest.
Q k jtne pyare ap ho. Itna pyara hona Qanonan jurm hai.
Is lye apko “Dil” me Umar Qed ki saza di jati hai;-) . . .
pta nai esa msg log muje hi Q send krte hai esi kya bt hai mujh me.

I am so sweet hana . :-*-)

by Mazhar Khan (few years ago!)
50 Ka Eazy Load Karwana

8 Batain Kisi K Dil Main Ap Ki Izzat Barha Sakti Hain…
1) SALAM Krna
2) Kisi Ko Jaga Daina
3) Asal Naam Say Pukarna
4) Bila Wajah Behas Na Krna
5) Doosray Ki Baat Bhi Tahamul Say Sunna
6) Apni Ghalti Tasleem Karna
7) Bina Puchay 03151234567 Pr
Rs.50 Ka Eazy Load Karwana
8) Point Numbr 7 Pay Zyada Tawjjo Daina.. :P

by Mazhar Khan (few years ago!)
Beta Tujhpar Ek Khatarnak Chudail

Dhongi Baba: Beta Tujhpar Ek Khatarnak Chudail
Ka Saya Hai…
Pati: Baba Jaban Sambhal Ke Baat Karo Aur
Khabardar Meri Biwi Ki Baare Mein Kuch Ulta
Seedha Bola To…

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pita: Beti Sham Dhalne

Pita: Beti Sham Dhalne Se Pehle Ghar Laut Jaya Karo Zamana Bada Kharab Hai..

Beti: Oh Dady, Ab Mein Bacchi
Thodi Na Hoon..
Pita: Issi Baat Ka To Dar Hai

by Pak101.com (few years ago!)
Santa g ka ghora race main sbse peechay tha,

Santa g ka ghora race main sbse peechay tha,

kisi ne poocha:

Santa apka ghora konsa hai?

Santa:O dekh jinnay sareyan nu

agay laya hoya ae.

by Pak101.com (few years ago!)
not in duty

Ek police Inspector ke ghar chori ho rahi thi.

Wife: Utho ji, ghar mein chori ho rahi hai.



Police Inspector: Mujhe sone de, main iss time duty par nahi hoon.

by khalid hussain (few years ago!)
boy:what is ur name?

boy:what is ur name?
girl:kyun bataun? main tumhe jaanti bhi nai

boy: mat bata mai bhi kaunsa tujhe apni FERRARI mein baitha raha hoon
girl:anjali,B.com,2nd year,tution time 6-8pm

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook