Ustaad Sab se ziada nasha

Ustaad: Sab se ziada nasha kis cheez mei hota hai?
Shagird: Taleem me...
Ustaad: Wo kaisy
Shagird: Janab,
.
.
.
.
Kitaben kholte he neend aa jati hai.

by Pak101.com (few years ago!) / 927 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

gala kharab

1 admi ka gala kharab tha woh raat 3 baje Dr. ke ghar gaya. Dard ke waja se bahut ahista se pucha Dr. hain?

Uski biwi usse bhi aahista se boli Nahi hai aajao.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
5% People On SKyPe Says

5% People On SKyPe Says ' Hi How R u ? '

and The Remaining 95% Say :

.

.

.

.

.

.

Helloooo, Meri Awaaaz Arahi hai !! xD

by Pak101.com (few years ago!)
gosht nahi lana pre ga

Husband: Lagta hai Paros ma Bakra Halal ho raha hai Acha hai aaj Gosht nahin lana parrega

Bv: Tum apnay kaan saaf karwao Altaf Bhai TV pe khitab kar rahe hai

by tanveer hussain (few years ago!)
Billi ghar pahaunch gai?

Ek sardar k ghar men billi rahti thi sardar billi se tang a kr usey kahin chor aaya, Gar aya to bili us se pehly ponch chuki thi, Sardar bili ko dobara kahin door chor k aya bili phir us sy pehly gar ponch gai, Sardar ko bohat gussa aya ab wo bili ko bohat hi zyada door chornay gya. wahan sy us ny wife ko phon kya. "bili gar ponch gai ya nahi? wife: han ponch gai hay sardar: " Us kamini se bol k mujay aa ker ly jaey men rasta bhool gya hon.

by Pak101.com (few years ago!)
Contribution and Commitment

A pig and a chicken were walking by a church where a gala charity event was taking place. Getting caught up in the spirit, the pig suggested to the chicken that they each make a contribution.

"Great idea!" the chicken cried.

"Let's offer them ham and eggs?"

"Not so fast," said the pig testily. "For you, that's a contribution. For me, it's a total commitment."

by Pak101.com (few years ago!)
2 Cheeje kismat walo ko

2 Cheeje kismat walo ko milti hai
1- Without Boyfrnd wali acchi
Patni...!
... .
.
.
Aur
.
.
.
2- samose ke sath xtra chatni:-p

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Blonde's computer brokedown

A blonde was telling a brunette that her computer broke. So the brunette said she would check the blonde's e-mail for her.

The blonde said, ''Cool! E-mail me and tell me what I got.''

by Pak101.com (few years ago!)
Jb Aap Bahir Jaate Hain tou

Wife: Jb Aap Bahir Jaate Hain tou Mujhy Darr Laga rehta hy..

.Husband: Don't Worry Darling! Me Jaldi aa Jaya Karon Ga...

Wife: Isi Baat Ka to Darr Laga Rehta Hy..

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar ka faisla

Sardar:me zindagi mei kbi shadi nai karun ga aur yahi mashwara apne bachun ku bi dun ga

by Sabir shah (few years ago!)
Apko pata chale ki me 1st

DAD apko pata chale ki me 1st division pas hua to apko kesa lgega

DAD -me to
KHUSI SE PAGAL ho jaunga
KID -Bus isi DAR se me FAIL hogya

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook