Sussar de do
Sardar Pathan Se: Yaar meri saas k birthday hay koi sasti aur achi antique cheez batao jo ussay don.
Pathan: O khucha, aisa karo humara Sussar de do.
by Abdul Hannan (few years ago!) / 1097 views
Similar Jokes
College ke first day; Ladka:
Tumhara naam kya hai? Ladki:
Mujhe sab didi kehte hai.. Ladka:
WOW MUJHE SAB JIJAJI KEHTE
HAIN!
by Pak101.com (few years ago!)
2 sardaron ko 2 bamb mily
1 nay kaha chalo police k bataty hain
2ra agar rasty main 1 chal gaya to
1 kahain gay 1 hi mila tha
by hearthackervsgirls (few years ago!)
SARDAR: kal me bathrom vich gia te uthy sap betha C
WIFE: hy o Raba fir tusi ki kita?
SARDAR: kuj nai me sup nu kiya tusi karlo mera te vich e nikal gya aye.
by Pak101.com (few years ago!)
2 Choohay Bike pe Ghoom rhy thy.
1 hathi ne lift mangi..
Itnay me 1 choha khara ho k bola..
Dekh lay Phir teri MAA Kahy gi k Lafango k sath ghom ra tha.:D;)
by Pak101.com (few years ago!)
1 Lrka Gutter mei Gir gya
Batao Q?
.
.
.
Andheri Gali mei sms type krte hue Ja rha tha
\ (‘^’) /
” ” ” ” ” ”
.
.
“1 Message Recieved”
Jaldi Nikalo Bhosri walon
by Mazhar Khan (few years ago!)
Molvi Sahab Was Online
On Facebook
Aadmi: Molvi Sahab Kal
Mere Bete Ny Cigrette
Pi Aur Jab Main Ny Usse
Maara Tou Us Ny Meri
Shirt Phaar Di..
Molvi: LOlz(Laugh Out Loud)
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar: Apki gari (car) ka naam kia hai
Lady: I don't remember it name now but its starts with "T"
.
Sardar: O that's good.. hamari gari tu Petrol se start hoti hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Banta: Kal Muje 10 logo ne Peeta.
Santa: Phir tune kya kiya?
Banta: Maine kaha salon ek-ek karke aao.
Santa: Phir?
Banta: Phir kya, Salon ne ek-ek karke dubara Peeta !
by Mazhar Khan (few years ago!)
SANTA Class Me 1 Donkey Le Kar Aaya
Tacher: Iss Ko Kyu LaYe Ho?
SANTA: Sir Aap ne hi to Kaha Tha Ki Aap
Gadhe Ko Bhi Insan bana dete ho..
by Mohammad Ali (few years ago!)
During a software company interview:
HR: Suppose i select u, where do u see yourself 5
yrs frm now?
Student: At home waiting for d joining date..:-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)