Nend ati hai

Neend aati hai to Khuab aata hai,
Khuabon main Ek Larki aati hai,
Larki k peechy uska Baap aata hai,
Phir Na Neend aati hai, Na Khuab aata hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 901 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Santa ne English Speaking me admission

Santa ne English Speaking me admission liya or us se Kaha gya k Koi acha Eng Sentence Bolo

Snta:Josh me Bola
I shall Never Die b4 My death...

by Pak101.com (few years ago!)
Husband:” sir meri wife kho gai hai

Husband:” sir meri wife kho gai hai
.
.
Postman:” Yeh post office hai
police station nahi..
.
.
.
Husband:” ohh sorry..!
.
.
Saala khushi k mare kaha jaau,
kuch samjh mein nahi aa raha hai…:P:P

by Mazhar Khan (few years ago!)
yeh bass last month hai loadshedding ka

Le wapda: yeh bass last month hai loadshedding ka

Le awam: wow great! yani us k baad bijli ni jaye gee?

Le wapda: ni, phirr bijli khatam ho jaye ge

le awam

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl: how many times do you shave

Girl: how many times do you shave in a day?
Boy: 30 to 40 times.
Girl: What, are you mad???
Boy: No I am a barber…!!!

by Pak101.com (few years ago!)
Main Susu Subha 6 Baje Karta Hu

Santa To Doctor: “Main Susu Subha 6 Baje Karta Hu Aur Potty 7 Baje Karta Hu.”
Doctor: “Phir Isme Problem Kya Hai?” . . .

Santa: “Doctor Saab, Par Meri Aankh Subha 8 Baje Khulti Hai.“

by hearthackervsgirls (few years ago!)
I Love U!

Pathan:College Ki Larki Se Bola

I Love U!

Ab Tum Mujhe Bolo

Girl:Mai Abhi Ja K Sir Ko Bolti Hun

Pathan: Pagal Ki Bachi Sir Ko Mt Bol Unki Shadi Ho Gai Hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik Sheikh marnay laga to

Aik Sheikh
marnay laga to.
Aik Faqeer nay
isay kaha keh janab marty waqt to khuda ki rah main kuch
day jaye
Sheikh: jo neem behosh tha kehnay laga jan to de raha hon or kiya do

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Raat Mene Ek Movie Dekhi

Husband: “Raat mene ek movie dekhi jis me ek churail kabhi mere aage kabhi mere pichhe”.

Wife: “konsi movi dekhi”.

Husband: “Apni shadi ki”:):)

by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl vs boy friend

Girl apne boy friend se:me maa banne wali hun.

Boy:Nai

girl:are sun to dakan tere baap ne mujhe paros kia hai me teri maan banne wali hun.

by Sabir shah (few years ago!)
Wife: m not feeling well

Wife: m not feeling well..
Husband: Ohhoo I was thinking
to go for a dinner!!

Wife: I was joking dear..
Husband: Me too,
Chal uth rotti bana shabas.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook