Daddy Aaj Kal ki Aurto
Bacha:Daddy Aaj Kal ki Aurto Par Yaqeen Nai Krna Chahiye
Baap:Q
Bacha:Kal Techr Keh Rahi Thi 3 or 3 6 Hote He
Or Aaj Bolti he 4 or 2
6 Hote He
by Pak101.com (few years ago!) / 1012 views
Similar Jokes
Laaloo Prasad:
Itna Sara Log Football Ko
Laat Kaahe Maar Rahay Hain ?
Sardar: Goal Karnay K Liye.
Laaloo: Sasura Gol Hi To Hai
Or Kitna Gol Karengay.Ha Ha
by Pak101.com (few years ago!)
1 Juth Aapki Zindgi Ke
5 Min Kam Kar Deta Hai,
.
.
.
Aur
.
.
.
1 Muskurahat Aapki Zindgi
Ke 10 Min Badha Deti Hai,
.
.
.
.
.
.
Moral:” Haste Haste Juth Bolo
fir b 5 Min Ka Faayda Hai.. =D =))
by Mazhar Khan (few years ago!)
Biwi: Sunien,shakeela k husband usse bohot pyar karte hain,Subha pyar,Shaam pyar,Tum itna pyar kab karo ge?Miyan:arey wo choray to mujhe moqa milay na.
by Pak101.com (few years ago!)
Court Me Faisla Howa
90% Pathan Bewakof Hote Hn
Is Pr Pathano Ne Kafi Shor Machaya
Phr Samjhaya Gaya K
10% Pathan Bewakof Nhi Hote
Tab Ja Kr Mamla Thanda Hva.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: jeene ke liye Oxygen zaroori hai. ise 1773 mein aavishkaar kiye.
Pappu: baap re bach gaya!! agar usse pehle paida hota to main mar jaata
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
Tell the name of Any Microsoft Product?
Sam:
MS Excel
John:
MS Word
Matt:
MS PowerPoint
Sardar After Thinking a lot:
.
.
.
.
.
“MS Dhoni”.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Buhut chahti hy mjhe pr iqrar nhi krti Wo Pagal hy ya Nadan
Q izhar nhi krti
English me kehti hy I LOVE YOU
Urdu me kehti hy me tmse pyar nhi krti.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan:tm ne mujhe dhoka dia hy Dukandar:Nhe sir,mai ne apko orignal radio dia hy Pathan:radio pr MADE in JAPAN lika hy “ON” karo to khta hy Ye radio pakstan hy
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Pathan bhut der se ek haseen larki ko ghoor raha tha,
Larki Boli: kia dekh rahe ho?
Pathan Bola:Wo hum soch raha tha k agar aap hamari Ammi hoti to hum bhi bhut \”khoubsourat\” hota……
by nadeem (few years ago!)
Wife: Tumhe pyar karna nahi aata
Husband: To kya ye bacche internet se Download kiye hai?
Wife: Nahi ye to tumahare dost ke PEN DRIVE se liye hai!
by hearthackervsgirls (few years ago!)