Sab Paisey Se Aata Hai
Baap Betey Se: Beta Btao "ALIF" Se Kya Aata Hai?
.
.
Beta: Ye "ALIF WALIF" Se Aaj Kal Kuch Nahi Aata.
.Sab Paisey Se Aata Hai. :-)
by Pak101.com (few years ago!) / 1099 views
Similar Jokes
Santa ko rota dekhkar friend ne pucha kya hua?
Santa: Bohat bada dhokha,
maine 2 ton ka AC kharida, ghar aakar tola to sirf 35 kilo ka nikla..
by Pak101.com (few years ago!)
Najoomi:
Tumhri life men 14 larkyan ayen gi
Boy”
Oh yess… What a life!”
Najoomi:
Ziyada khush mat ho.
1 Biwi or 13 betyan hongi;)
by Zia Rasool (few years ago!)
Santa: Kal mai raat ko bathrooom gaya toh andar bhoot tha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Banta: to phir kya hua ?? :O
.
.
.
Santa: Hona kya tha mai bhoot sey bola tum kar lo humara to wesey hi nikal gaya hai..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa:- veg aur non-veg me kya hota hai ? :/
Banta:- film dekhte waqt agar aankh me pani aaye to veg aur agar underwear me aaye to non-veg. !;) =D =))
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek admi Coffee Shop pr gaya aur coffee ka order diya.
Waiter order lekar gaya Aur door ja kr kuch ishara krne laga.
Thori der baad usne BiLL la kr rkh diya.
Pathan Admi: Ye kya! Meri coffee kahan hai?
Pathan Waiter: Samajhdaar k liye ishaara hi COFFEE hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 larki coke pi rahi thi, k achanak us main se aik MACHAR nikla aur bola "MAA"
Larki: Main teri maan nahi hon.
Machar: Aisa na bol maan main teri COKE se nikla hon!
by Pak101.com (few years ago!)
CIRCUIT : Bhai, Bapu ne bola tha ke kabhi jhoot
nehin bolna mangta hai. Apun aaj se kabhi jhoot
nehin bolega Bhai.
MUNNA BHAI : Aye Circuit, woh Sabrina ka baap
aya hai tere ko dund rehla hai.
CIRCUIT : Bhai usko bolo apun gaoon gayea hai,
kheti karne ko.
MUNNA BHAI : Par Circuit, abhi to tu bola kabhi
jhoot nehin bolega.
CIRCUIT :Bhai, apun jhoot nehin bolega, par tum to
bol sakta hai na.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan ne apni Qaza Namaz ada krny ki sochi
Namaz se pehly unchi awaz me niyat ki
2 rakat Namaz Qaza Fajar
4 November 1996
5:20 purana time.
ALLAH O AKBAR
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
In me se aik colour select karen peech,blue,green,black,white,gray,pink or mere liye garmi ka suit silwa kar bhej den shukria.
by Sabir shah (few years ago!)
Ek Clinic k aage lambi line thi,
1Aadmi bar-bar line me ghusta tha,
par log usko pakar k piche phek dete the
Admi:"Lage raho, Saalo clinic hi nahi kholunga"
by Tanveer Hussain (few years ago!)