Ek Raat Ek Ghar Mein
Ek Raat Ek Ghar Mein Chor Ghus Aaya, Khatpat Sun Kar Malik Ki Aankh Khul Gayi.
Malik: “Kaun Hai?”
Chor: “Miyaun”
Malik: “Kaun Hai?”
Chor: “Miyaun”
Malik: “Kaun Hai?”
Chor: “Abe Saale Billii Hai Billi“
by Pak101.com (few years ago!) / 988 views
Similar Jokes
Geeta- “Seeta, meri ghadi kho gayi,
kya tumne kahi dekha hai?”
Seeta- “Nahi, chalti thi ya band thi?”
Geeta-”Chalti thi|”
Seeta- “Tab jaroor kahi chalkar gayi hogi
by Pak101.com (few years ago!)
Larka: Mene socha Tm Miss Kr rhi hogi, Call Krlon.
Larki: Acha Or Jo 1 Ghnte Phle ki thi Wo?
Larka:
Sorry Ghalti se dobara Tmhara Nmber Mila dia..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Patni-Aapki Blue Shirt Mujh Se Jal Gayi
Pati-Mere Paas Waisi Ek Aur Shirt H
Patni-Pata Hai, Maine Usme Se Kapda Kaat Ke Pehle Wale Me Laga Diya Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: khane main kya banau?
Huband: kuch bhi bana lo..kya
banaogi?
Wife: jo aap kaho
Husband: dal chawal bana lo
Wife: subah hi toh khaye the
Husband: toh roti sabzi bana lo
Wife: bachche nahi khayenge
Husband: toh chhole puri bana lo
Wife: mujhe fried cheezon se
heavy lagta hai
Husband: egg bhurji bana lo
Wife: aaj thursday hai
Husband: paranthe?
Wife: raat ko paranthe nahi khana chahiye
Husband: hotel se mangwa lete
hain
Wife: roz roz bahar ka nahi khanachahiye
Husband: toh phir kya banaogi?
Wife: jo aap kaho
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: dear tumhari gardan par ajeeb si cheez hay jise dekh kar khauf aata hay.
Wife:Wo kiya?
Husband: Tumhara 'moun'.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A donkey kicked a Sardar & ran awy
Sardar ran 2 catch d donkey.
He saw a zebra & startd beating it & said
"SALA Tracksuit pahn k dhoka De raha hai
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: JAWANI owr BURHAPAY mai kia farq hota hai?
.
Student: JAWANI mai mobile mai HASEENO ke numbers hotay hai, owr BURHAPAY mai HAKEEMO ke
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Fattu : Oye Tu Ladki Dekh Aaya? Kaisi Hai?
.
.
Pappu : Rang See Kali Hai Aur Kaan Se Kam Sunti Hai..
.
.......
Fattu : Zara English Me Kaho...
.
.
.
Pappu : 'BLACK-BERRY' Hai
by Pak101.com (few years ago!)
On Jeeto’s bday Santa had no money, so he sent a
cheque of 100 kisses.
When he returns home Jeeto said: Thanks I got
cheque cashed from bank manager.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A new arrival, about to enter hospital, saw two white coated doctors searching through the flower beds.
"Excuse me," he said, "have you lost something?"
"No," replied one of the doctors. "We're doing a heart transplant for an income-tax inspector and want to find a suitable stone."
by Pak101.com (few years ago!)