ECG
RAAZ Ko Doctor Ne E.C.G Test Karwane Ka Kaha
Lekin Wo Test Ka Naam Bhool Gya
Thori Dair Sochne Ke Baad-
"Bhai Hamara CNG Kar Do"
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 917 views
Similar Jokes
Girl to Fireman: It must have taken so much courage to rescue me as you did!
Fireman: Yeah, I had to knock down 3 other guys who wanted to do it!
by Pak101.com (few years ago!)
SARDAR 2 PANDIT-Ap k sir pe Choti q H?
PANDIT-Is se Mere Dimag Me Vichar Aate H
SARDAR-Sala Idhar to pura TATA-SKY Laga H
Fir B kuch nhi ata.
by Pak101.com (few years ago!)
Master- “Rinku, kya kar rahe ho? Padh rahe ho kya?”
Rinku- “Ji nahi Shrimaan, mai apki baat sun raha hu”
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ko uska sasur jute maar raha tha
Aadmi : Kyu maar rahe ho?
Sasur : Meinie ise Hospital se SMS kiya.
Tum baap ban gaye ho. Isne apne sare friends ko
forward kar diya
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Lady To Dukandar:Aisa Sabun Do Jo Kam Ghise Or
Nahane K Baad Chehre Pay Laali Laye.
Dukandar Naukar Sy:Madam Ko Ek Eent Ka Tukra
Day Do.:-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Waiter: Khan Sahib 10 Rup Tip To Meri Insult Hai…
Khan: To Phir..?
Waiter: 20 Rup To Hone Chaiye Na…
Khan: Main Tumhari Double Insult Nahi Kar Sakta…
by Mazhar Khan (few years ago!)
A sardar was giving with hot water to his hen,
A man asked him that why you are doing this?
sardar replies that now hen will give me boiled eggs
by Rao Nauman Waheed (few years ago!)
She is kidding
.
.
,
this Question was asked from
Meera 2 translate it in urdu
.
.
,
Meera Answers
,
Wo Bachay de rahi hai :-D :-P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl Pathan Se: Jab Aap Ke Pas Mobile Hai Aur Mere Pas Bhi Hai
To Ap Ne Letter Kion Bheja?
Pathan: O Hum Ne Tumko Cal Kia Tha Us Mein Larki Boli
Plz-Try-Letter
by Pak101.com (few years ago!)
gf: hi
bf: what ?
gf; I cheated
bf : so what do u think i love u ? i have been
cheating u frm past 2 yrs .
gf: cried and said noooo .. i was talking about
exams.
by Tanveer Hussain (few years ago!)