UPS lagwaya hy.
1 Bazurg kisi abadi se guzar rhy thy unho ne dekha ke puri abadi mai sirf 2 ghar ese hy jo chand ki tarha chamk rahe hy
Wo isi tajasus mai dusre din b isi abadi se guzray or wohi manzr dekha unho ne logo se poucha ye kia raz hy
Logo ne unhy bataya ke ye Allah ke wo bandy hy jinho ne
UPS lagwaya hy.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1125 views
Similar Jokes
Aik sardar Europe gia wahan us ko police ne roka
aur investigation start kar di..
Sardar ko english nai ati thi..
Us ne Sick Leave ki Application suna di.
Police ne use Pagal samajh k chor dia..
Wife:wah sardar jee tusi te great o
Sardar: O a te kuch vi nai hale te may Thirsty Crow
nai sunai.. =P
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pthan Naqli note le kr surf lane shop pe gya.
Shopkepr:
is me Quaid-e-Azam k sr pe Topi nhi hai.
Pthan:
wo meli ho gai hai usi k liey to surf leney aya hun.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl in a party to a man:
Excuse me sir kia aap mere FACE se 1 cheez hata sakte hain?
Man (KHUSH hoe huye):
...
HAAN haan Zaroor bolo kia MiSsss?
Girl: Manhoos aadmi apni nazrien...:
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Agar Operation Se Mujhe Kuch Ho Jaye To
Ussi Doctor Se Shadi Kar Lena
Biwi: Aisay Kyun Keh Rahay Ho?
Sardar: To Kaya Doctor Ko Muaf Kar Doon?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Meaning of Marriage for a woman –
Sacrificing admiration of many men for the criticism of one man!
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Bhai sahab 1 kala bulb dena.
Storekeeper: Aap kaley bulb ka kia karainge?
Pathan: Dopaher me soney k liye andhera karna hai
by Pak101.com (few years ago!)
Shadi se Pehly::
Larka: Kash wo din ajaye..
..
Larki: Tum mujhe chorr tau nhi dogy?
. .
Larka: Nhi aisa sochna bhi mat. .
. .
Larki: kia ap mujhe miss karogy?
. .
Larka: han..
. .
Larki: tmhari zindagi ma koi aur nhi?
. .
Larka: nhi tau..
. .
Larki: kia tum mujh se mohabt krtay ho?
. .
Larka: han jaan
. .
Larki: Oh jaan
==============
shadi k baad isi ko nichy se upar parrhen..
:D :D
by WAQAR (few years ago!)
Police : Tumhara Dost Kese Mara
Sardar :
Pata Nahi Wo Bola Mere Pet
Me Chuhe Kud Rahe He
To Mene Usko Chuhe Marne Ki Dawa Khila Di
by Pak101.com (few years ago!)
Blonde Wife: Sweet Heart ! When you remove your specks you look like the same cute guy whom I married 20 years back.
Husband: Yes dear, when I remove my specks, you also look like the same charming girl whom I married 20 years back
by Pak101.com (few years ago!)
Customer: I Need A Ladies Suit
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. .
.
Shopkeeper:
Biwi K Liye Chahiye Ya Koi Acchawala Dikhau
by Pak101.com (few years ago!)