GOLU: Tum bheek Q mangte ho

GOLU: Tum bheek Q mangte ho kuch kaam kyon
nahi karte
Bhikari: Sahab kaam to tabhi karu jab is dhandey
se fursat mille

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1033 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pathan bachay ku lekar

Pathan bachay ku lekar nayee kay dukan may dakhil huwa baal katwayee, shave kee aur nayee ku kaha kay bachay kay baal banadu may sabzee lekay aatha hun Jab kafee der huwee aur pathan nae aaya thu naye nay bachay say pucha tmhara baap kidhar gaya Bacha: May tu usay nahee jaanta may thu raastay …

by Mazhar Khan (few years ago!)
Nokrani Maalkin apki purani

Nokrani:Maalkin apki purani sarhee muje nai chaiye.

Malkin: Kyun?

Nokrani:Apki saree pehenne k bad sahab

"Aap"Ko samajh k mere paas b nai aate

by Pak101.com (few years ago!)
Arz kiya hai.....

Arz kiya hai.....
.
.
.
Khidki se dekha to sadak par koi nahi tha,
...........
.
.
.
wah wah..!! wah wah..!!!
.
gaur farmaiyega.....
.
.
..
.
Khidki se dekha to sadak par koi nahi tha...
.
.
.
.
.
..
..
..
Sadak par jake dekha to khidki pe koi nahi tha

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aaj sunday hai

Pati: aaj sunday hai aur aish karna. movie ke liye 3 ticket laayaa hoon.

Patni: teen kyu?

Pati: tumhe aur tumhaare maata pitaa ke liye.

by Pak101.com (few years ago!)
Difference Between Wife And GF

GF IS BEAUTY and WIFE IS DUTY,
GF IS SPRINGROLL and WIFE IS DABBAGOL,
GF IS CHUSKI and WIFE IS RISKY,
GF IS TOOIFROOTY and WIFE IS KISMAT FUTY...

by Mazhar Khan (few years ago!)
Zindagi Ki Sabse Badi Jaroorat?

Class Mein Food Engineering Ka Practical Ho Raha Tha,

Professor Ne 1 Chuhe Ke Liye Ek Taraf Cake Aur Dusre Taraf Chuhiya Rakh Di,

Chuha Fauran Cake Ki Taraf Lapka,

Dusri Baar Cake Ko Badal Kar Roti Rakh Di,

Chuha Fir Roti Ki Taraf Lapka,
Is Tarah Kayi Baar Food Item Badle,

Magar Chuha Har Baar Food Item Ki Taraf Hi Bhaga,

Professor: “Bus Saabit Ho Gaya Ke Khana Hi Sabse Badi Jaroorat Hai”

Professor Ne Itna Bola Hi Tha Ke Last Line Mein Se Pappu Ki Aawaz Aayi.

by Pak101.com (few years ago!)
main to 2100 lungi.

Jota chupai ki rasm k waqt dulhay ki 1 sali ne kaha:
main 1100 lungi
2nd sali boli: main to 2100 lungi.
Peechay se 1 SARDAR bola 2310 lay lo, us main FM
bhi hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
English Teacher

English Teacher : Do you know the importance of a period?
Kid:" Yeah , once my sister said she has missed one ,my mom fainted, dad got a heart attack and our driver ran away."

by Pak101.com (few years ago!)
Galat samjh liya

Me ne jo apne girl friend ko parde me rahne ka kaha to us ne foran poilce ko kah dia my boy friend is taliban

by Sabir shah (few years ago!)
Boy: chalte chalte

Boy: chalte chalte yunhi ruk jata hun mai,

Bethe behte kahin kho jata hon mai,

Kya yhi pyar hy?

Girl:Nahi, ye Kamzori hy kaminay:->

Drip lgwa le.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook