To Knw Ur Curent Bill Dial 123
Sarder: Mera Bill Kitna He?
Call Center Girl:
To Knw Ur Curent Bill Dial 123
Sarder: Abe Gdheki Aulad
Me Curent Ka Nhi Mobile
K Bill Ki Bat Kar RAha Hu!
by Pak101.com (few years ago!) / 1008 views
Similar Jokes
I offer my opponents a bargain:
if they will stop telling lies about us,
I will stop telling the truth about them.
by Abdul Sami (few years ago!)
Boy1: Meet my Wife Tina
Boy2: Oh! I know her
Boy1: How?
Boy2: V were caught sleeping 2gethr
Boy1: Wat da hell ?
Boy2: during lecture In Physics class YAAR:-P
by Pak101.com (few years ago!)
Preeto: me bahar ja rahi hun aapke liyer coocker me khichari set kar di hai, 2 2 siti laga kar kha lena.
Santa: Muhn se 2 siti laga kar coocker kholta hai aur bolta hai lagata aaj usne mujhe oollu bana diya
by Pak101.com (few years ago!)
Ik accident hoya, bohot bheer ikathi ho gi.
Santa Kumar nu agge ja ke dekhan da moka nahi c mil reha. Clever Santa cried: "Hai mera bapu…"
Bheer ne Santa nu agge jan dita. Agge ja ke dekhya ta…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...khota marya pya c !!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Ramu: tum kaunsi soap use karte ho?
Banta: Main Santa Soap, Santa Paste aur Santa Shampoo use karta hoo
Ramu: wo kya international brand hai kya?
Banta: nahi, santa mera room mate hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Patni Ne Ek Din Pyar Se Apni Pati Se Puchha
Patni: “Jab Tum Desi Pite Ho Mujhe Paro Kehte Ho, Beer Pite Ho To Darling, Par Aaj Bhootni Kyu ?”
Pati: “Aaj Maine Sprite Pee Hai Seedhi Baat No Bakwaas“
by Pak101.com (few years ago!)
A child prayed to god shivji
plz give a cycle
bt he did't get
next day he stole a statue of
Ganesha & wrote a letter to Shivji
AGAR BACHA CHAHIYE TO CYCLE LEKE MANDIR AJA>>>>>>>>>
by Pak101.com (few years ago!)
1 Jamadar Gutter Main Jhuk Kr
Kachra Nikal Rha Tha!
1 Pathan Ruk Kr Bola….?
.
.
.
O’ Yara…
6 NAAN Hamara Bhi Laga Do!!
by Pak101.com (few years ago!)
Chaudry: . Apni shadi nu 5 saal ho gaye tenu pyar da sab se zayada maza kis din aya? . . .
Wife! . Sharmate hue… “tussi us din Multan gaye C”
by Mazhar Khan (few years ago!)
Wat is meant by Mixed Emotion?
Ans:Ur ENEMY falls from 17th floor on ur brand
new car
& u don't know whether to Laugh or Cry. :D
by Tanveer Hussain (few years ago!)