Pyar Ho Jata Hai, Ya Karna Padta Hai?

Ek Bar Ek Chinki Ke Ek Dost Ne Us Se Puchha

Boy: “Yaar Chinki Ek Baat To Bata, Ye Pyar Ho Jata Hai, Ya Karna Parta Hai?”

Chinki Huste Hue: “Ladka Handsome Ho To Ho Jata Hai, Aur Agar Ameer Ho To Karna Parta Hai“

by Pak101.com (few years ago!) / 1158 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Paper Was Tough!

Dad:
Y Didnt U Go 4 The Exam..?

Son:
Paper Was Tough!

Dad:
Widout Going, How Did U Know?

Son:

Paper Was Leaked 2 Days Ago…!!:-)

by sana (few years ago!)
Tofan anay pr machar 1 darkht sy lipat gya..

Tofan anay pr machar 1 darkht sy lipat gya..
Tofan khatam hone k bad machar apna pasena saf kr k bola..
.


.


.


Aj me na hota to ye drakht to gya tha

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa ke ghar

Santa ke ghar sasural wale aye.
Biwi ne kaha:

"Mehmaano ke liye jakar bahar se kuch le aao"

Santa bahar gaya

aur

TAXI leke aya.

What an IDEA Santa ji.

by Pak101.com (few years ago!)
Khopri ka Istamal

Sardar ka sir phat gya.
Dr.:- Ye kaise hua.?
Sardar:- Main chappal se pathar tod raha tha. Mujhe 1 aadmi ne bola "Kabhi khopdi" ka istemal bhi kar liya kar.

by Asim Raza (few years ago!)
Time Kya Hua H?

SANTA-Time Kya Hua H?
BANTA: 2

S-Apki Ghadi Radio Se Mili H?
B-Ji Nhi Sasural se

by Pak101.com (few years ago!)
maid

a lady asked from a new maid plz clean the fridge in an hour
when she come after an hour she asked whether he had clean the fridge or not? he said yes mam all the things were good but grapes were very tasty

by Anwaar Bhatti (few years ago!)
Dulhan Andhy Shoher Se

Dulhan Andhy Shoher Se
“Kaash Tumhari Ankhain Hoten To Tum Mere Husn Ko Dekh Sakty”
Shoher
“Agar Tum Khobsurat Hoten To Kya Ankhon Waly Tumhy Mere Leye Chorty?”

by Tanveer Hussain (few years ago!)
To Knw Ur Curent Bill Dial 123

Sarder: Mera Bill Kitna He?

Call Center Girl:
To Knw Ur Curent Bill Dial 123

Sarder: Abe Gdheki Aulad
Me Curent Ka Nhi Mobile
K Bill Ki Bat Kar RAha Hu!

by Pak101.com (few years ago!)
First order.

Santa Found Answer 2 d Most Difficult Question
Ever
What Comes 1st dT Chicken Or Td Egg? O Yaar
Jiska Order Pehle Doge
Vo Aayega!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Ne Ek Naya Kamaal Kiya

Santa Ne Ek Naya Kamaal Kiya…

Wo BANK me jaaker so gaya

Puchho kyun?

Kyunki….

Usne board par Bank ka advertisement padha.. ki

“Yaha SONE Par LOAN Milta Hai”

Innocent Sant

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook