nafsiat ka practical
Nafsiat Ka Practical:
Professor Ne 1 Choohe K Liye
1 Taraf Cake Or 1 Taraf Choohia Rakhi.
Chooha Foran Cake Ki Taraf Lapka.
Dosri Bar Cake Badal K Roti Rakhi To Chooha Roti Ko
Lapka.
Yun Bar Bar Food Item Badla
Per Chooha Her Bar Khane Ki Taraf Bhaga.
Prof:
Bus
Sabit Hua K Bhook Hi Sab Se Bari Taqat Hai.
Last Row Se Ek Student Bola:
Sir, Ek Bar
Choohia B Badal K Dekh Lete
by Abdul Hannan (few years ago!) / 905 views
Similar Jokes
1 Chuha sharab ke drum me gira.
Nikal ke mast ho kr soyi hui billi k muh pe laat maar k bola.
"Uth Munni
aaj ye chulbul tera mujra dekhne aaya he
by Pak101.com (few years ago!)
Boyfriend to Girlfriend: Darling main tumse shaadi nahi kar sakta gharwale mana karrahe hai.
Girlfriend: Tumhare ghar mein kaun kaun hai?
Boyfriend: Ek biwi aur 3 bacche…
by Pak101.com (few years ago!)
wife: bas karo kitna karoge? raat se kar rahe ho.
thaky nahi abhi tak?
husband: raat se kar raha hoon to kiya hua
aaj to main pora din karonga.
SMS itne saste jo hogaye hain.
by Pak101.com (few years ago!)
1 choohay ko agar 1 bille se love
ho jaye tou wo kon sa gaana gaey ga?
.
.
.
.
Very simple
Billo rani…
Kaho tou abhi jaan day doon.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy to his friend:
yar me apni girlfriend ko kya birthday gift don.
Friend: kesi dikhti he,
Boy: beautiful
Friend: esa karo mera number de do…..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mujhe Laga Aap Mard Ho
Train chali, Santa ek dibbe mai chadh gaya
TT bola: kyun praaji, nazar nahi aati, ye ladies dibba hai
Santa: Sorry ji, mujhe laga aap mard ho
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ghalti Se Motorcycle Qabristan Me Le Gya
Aur Bola- Ye Pehli Sadak He
Jis pe Itne Speed Breakers He
Aainda Hm Is Sadak pe Nai Aayega
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Pathan Namaz parh raha tha
.
To dosra usky bare mai kesi ko bata raha tha ke yai boht Namazi owr naik banda hai.
.
Pathan Namaz thor kar bola:
Es ko bolo ke "hum ne Haj bhi kia hai"
by Tayyab Mughal (few years ago!)
Pappu-Or Item kya haal h tere..?
.
.
Larki-wahi jo teri behen k h..
.
.
.
.
.
Pappu-O teri toh..tu v pregnent h..:p:D
hahahahhaahahaha
pappu rock,grl shokd
by Pak101.com (few years ago!)
At Age 3 We Start Study With Tears & At Age 23 We Finish Study With Tears…
1st Tears are Due to Fear of New Place & 2nd are Due to Missing Dears
by hearthackervsgirls (few years ago!)