Patient: Santa
Patient: Santa, ye phulo ki mala kis k liye?
Santa: Ye mera pehla operation hai, success hua to mere liye, nhi to tmhare liye
by Pak101.com (few years ago!) / 916 views
Similar Jokes
Baap- Tumne Apni Mummy Se Unchi Aawaz Me Baat Ki.?
Beta- Mujhe Pata Hai Ki
Apko Jalan Ho Rahi Hai..
..Kyo Ki Aap Aisa Nahi Kar Sakte
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: yar tu kisi k ghar afsos k liye gaya tha, itni jaldi kaise agaya?
banta: abe yaar 1 ghante baitha raha,
majaal hai jo kisi ne hans k baat ki ho.
by Pak101.com (few years ago!)
Phone par ziyada dair bat karne se dimagh aur shakal par bahut bura asar parta hai.
Dimagh nakara aur shakal manhos ho jati hai
example:altaf hussain
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar ankhain band karky Ayena (mirror) ke samny khara hogia
.
Bewi ne pocha; Yai kia kar rahy ho?
.
Sardar: Daikh raha ke mai sotay howe kesa lagta hon
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Height Of Nalaiq Pun...
Dad: Y Didnt U Go 4 The Exam..?
Son: Paper Was Tough!
Dad: Widout Going, How Did U Know?
Son: Paper Was Leaked 2 Days Ago...!!:-)
by Pak101.com (few years ago!)
1Pthan k ghr Gas ka bill 50,000 aya
Wo sui gas ofice gya Or oficer se bola:
Tm log muje ye btao begherto ?
Kya dozkh ka pipe mere ghr se ja rha h:
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Pathan Dozkh Se Nikla Chupke Se Janat Me Gia Farishtay Ne Bohat Mara
Pathan: Oh Bhai Main Janati Ho
Main Dozakh May Gul Khan
Se Naswar Lene Gya Tha.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Truck Dosry Ko Khench K Le Ja Raha Tha
Ye Dekh K 1 Sardar Zor Zor Se Hasney Laga Or Zamin
Pe Lotpot Ho Gaya Or Bola
Ek Rasi Ko Uthany K Liye Do Do Truck
by Pak101.com (few years ago!)
My nights are going sleepless
My heats beats increases
My days are going Useless
I am becoming Speechless
.
.
So I asked my heart
"Is it love ?"
It said
"Nahi Beta Paper agaye"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan T.V per bomb rakh kar Pakistan a match daikh raha tha. Bv: ye bomb kis liay rakha hy?
Pathan : agar aaj salay haray tu pori team ko bomb sy urra don ga
Geo Khan
by Mohammad Ali (few years ago!)