Study front of mirror
A Sardar ji was doing 'Study' in front of a Mirror
.
Why????
.
Because 3 reasons
1- Sath Sath Revision bhi ho jaye
2- Apny oper nazar rahy
3 - He likes combined study
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 834 views
Similar Jokes
Father: If u pass in exams, I'll gift you 1 cycle son: If i fail?
Father: I'll gift 100 cycles
son: Why?
Father: Phir mera puttar dukan khole ga cyclan di.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ko rota dekhkar friend ne pucha kya hua?
Santa: Bohat bada dhokha,
maine 2 ton ka AC kharida, ghar aakar tola to sirf 35 kilo ka nikla..
by Pak101.com (few years ago!)
Sab se ziyada gussa kb ata hai?
Jab girl friend k msg ka intazar ho aur compny walun ka msg aa jae.
by Sabir shah (few years ago!)
Shareef Larkiyaaan" aur "DIANASOUR" me common kya hai...??
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
simple . . . . !
Dono ab is duniya me nahi rahy
by Pak101.com (few years ago!)
Ek bache ne apne pita se ek shadi smaroh mein pucha, papa shadi mein dulha dulhan ka hath kyun pakdta hai?
Pita ne lambi saans bhar kar kha-beta yhe to rasam hai khushti se phle pehelwan bhi akhade mein haath milate hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Motorway police:KHAN ap 180 Kì speed
sy kyn ja rahy ho
KHAN:Tm logn ny he to side waly
board pe likha hy:
YAD RAKHN GHR PE KOI AP KA INTIZR KR RHA HY ;->
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Tumhare papa 500 rupees loan lete hain. 10% interest ke hisab se voh 1 saal bad loan vapis karte hain. Batao kitne paise vapis karenge?
Child: Kutch bhi nahi.
Teacher: Tum maths nahi jante.
Child: Me to maths janta hu, par aap mere papa ko nahi jante.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa call to FM Radio I hv found wallet with Rs 15000 of Mr. Shyam
RJ Sir u want to return it
Santa Nahi re I want 2 dedicate a sad song 4 him
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Dhobi Ne 1 admi Ki Chaddi Thek Se Nhi Dhoyi,
admi Ne Chitthi Likh K Bheji
"KAPRE THEK SE DHOYA KARO"
Dhobi Ne Jawab Likh K Bheja
"CHOOTAR THEEK SE DHOYA KARO"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife: Ji apko mujhme kya achha lagta hai, meri samajhdari ya meri beauty.
Husband: Mujhe toh yeh tumhari Majak karne ki aadat bahut achi lagti hai.
by Pak101.com (few years ago!)