A Man Meet A Friend
A Man Meet A Friend After A Long Time N Notices He Is Wearing An Ear-Ring. "When Did U Start
Wearing Ear-Ring"
He Replies" Ever Since My Wife Found One In My Car"
by Pak101.com (few years ago!) / 876 views
Similar Jokes
sardar went a mirror shop and said iski garanty kya hai
shopkeeper ise ap 100 floors se niche girao to ye 99 floors tk nahi tootega
sardar wow pack it now
by Sohaib Tariq (few years ago!)
A drunk man was smoking drugs while driving.
The policeman stop him and says, "Show me you ID?"
The drunk man, "What drugs??
by Pak101.com (few years ago!)
Osama's Son was Poor in maths
Osama Hired a Teacher for him:---
On Very first Day:===
Teacher to Osama's son: how u would divide 4 apples among 5 people ???
Osama's Son: By Killing an Extra Man...
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ki Maa Ki tabiyat kharab thi, Hospital gaye to Doctor ne kaha ki "Test" Hongi. Santa: Inki umar zyada hai test nahi One-Day ya T-20 karwa lo
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:Montu tere Papa kya krte hai?
Montu:Sir HDFC ke Malik hai!
Teacher:WAH! HDFC Bank?
Montu:Nahi Sir, Henu Dahibade & Faryali Center.
by Pak101.com (few years ago!)
Why does Waheeda Rehman never change her SARI in the movie Guide?
B'coz Devanand says - 'O mere humrahi mera hath thame chalna, badle dunia SARI tum na badalna'..
by Pak101.com (few years ago!)
SARDAR: kal me bathrom vich gia te uthy sap betha C
WIFE: hy o Raba fir tusi ki kita?
SARDAR: kuj nai me sup nu kiya tusi karlo mera te vich e nikal gya aye.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek ladka apni pados ki Aunty ko
ghar chorhne gaya .
.
Aunty ne bola - Beta raat bohot
ho gai hai, tum
yahi BITTU ke kamre me sojao.!
.
.
Ladka bola - nahi Aunty me yahin
SOFA par so jaunga
.
.
Agle din Subah ek Bohot hiSundar
ladki CHAI le kar aai .
.
.
Ladka - Aap kaun ho.......??
.
.
Ladki - Me BITTU. Aap kaun.....??
.
Ladka - Mai ullu ka pattha
by Pak101.com (few years ago!)
Boy to Girl: Tum Ro Kaun Rai Ho
Girl : Mere Marks Bht Kam Aye Han
Boy : Kitne Aye Han
Girl: Sirf 90
Boy: BiBi Khuda ka Khauf Kro
Ennye Numbran Vich Te 3 Munddaye
Pass ho Jande Ne
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Customer :
Bhai Kab Se Wait Ker Raha Hoon
Khana Abhi Tak Tayyar Nahi Howa?
Hotel Wala :
Sir Kahana Tu 3 Din Pehlay Se Tayyar Hai Bas
Gharam Ho Raha Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)