Xtra Sheet Please
Xtra Sheet Please
Qayamat k din farishton nay sub logon se kaha k
sub apne gunah 1 paper per likh do.
Sub ne likh liye to achanak aapki awaz aai XTRA
SHEET PLZ
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 959 views
Similar Jokes
Teacher: Larki or Larkay me kia faraq ha?
Chintu: Larki 1 saal me 1 he bachay ki Maa bn skti ha jb k Larka 1 saal me 365 bachon ka Baap bn skta hy.
by Pak101.com (few years ago!)
The Judge asked the woman in court “Is your appearance before me today solely
down to the warrant that the court sent to your lawyers?"
"Certainly not" she replied " I always dress this way when going to work.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Agar Coconut tree par char kar deewar ke us paar dekho to Engineering College ki larkiyan dikh jayen gi?
Pathan: Haan yaara! Aur agar tu haath chor de to Medical College ki larkiyan bhi dikh jayen gi.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
MALOOM HAI AAP BOHUT BUSY HO.
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
.
.
.
.
.
.
ISS LIYE KUCH NAHI LIKHA WaRNa AAP KO PARHNA PARTA!..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Faqir:10rs dedo chai peyonga Seth:chai to 5 ki
hai.....Faqir: Girl friend ko b pelaonga.....Seth:
Faqiro ne b Grl Friend banalin.....Faqir:nahi saab
Girl Friend na Faqir bana dia ha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan ne pressure cooker kharida.
2sray din wapis dene chala gya.
Shopkeeper:- Kyon Khan g cooker thek nahi kya?
Pathan:- Aray nahi baba ghar mein jawan betiyan hen aur ye badtamiz sitiyan marta hai.
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Interviewer: Let me check your English...Tell me the opposite of good
Sardar: Bad
Interviewer: Come
Sardar: Go
Interviewer: Ugly
Sardar: Pichlli
Interviewer: PICHLLI?
Sardar: UGLY
Interviewer: Shut Up
Sardar: Keep Talking
Interviewer: Ok now stop it
Sardar: ok now carry on
Interviewer: Abay chup ho ja....chup ho ja....chup ho jaa
Sardar: Abe bolta reh....bolta rah....bolta reh
Interviewer: Are yaar
Sardaar: Are dushman
Interviewer: Get Out
Sardar: Come In
Interviewer: U r Rejected
Sardaar: I m selected...bale bale
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Aik Admi Ki Wife Margai
Dost Usko Chup Karane K
Bad-Tuje Kuch Chahiye?
Admi-Jaldi Laptop Le Aa
Dost-Q?
Admi -Facebook Pe Status Change Karke Single Krana Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Santa : Yaar Tumne School Ana Kyu Chhod Diya?
Banta : Yaar Actually Mere Dad Keh Rahe The Ke
1 Jagah Bar Bar Jane Se
Izzat Kam Ho Jati Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Santa 2 Police: Kal rath chor mere ghar se TV ke
alava sab samaan le gaye
Police:TV kyon nahi legaya?
Santa:TV to me dekh raha tha is liye.
by Tanveer Hussain (few years ago!)