Pathan in saudi arab
Pathan aik baar 2 arbion k pas se guzra wo arbi me aik dosre ko galian de rahe the.
Pathan: qari sahia mujhe bi in duaon me yaad rakhna
by Ramzankhan (few years ago!) / 960 views
Similar Jokes
Sardar Ji Ki Behan Ko Daku Utha Kar Le Gaya !!!
Sab Ne Sardar Se Kaha
Daku Boara Khatarnak He
Khali Hath Mat Jana
Sardar Jate Hoye 2 Kilo Aaam Le Jata He
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Up coming movies
1. Jab we chat
2. Namastey Facebook
3. Hum aapke hai mutual friend
4. 7 gaali maaf
5. Hum like kar chuke sanam
6. Kabhi relationship kabhi single
7. meine poke q kiya
8. mere brother ki profile..
dekna math bhulna
by Pak101.com (few years ago!)
A sardar had a baby after 3 months of marriage. He suspected
and asked to his wife, “Ye 3 month me hi baccha kaise hua?”
Wife Replied : Tumhari shaadi ko kitne din hue?
Sardar : Three months
Wife : Aur meri shaadi ko?
Sardar : 3 months.
Wife : Aur bacha kitne month ke baad?
Sardar : 3 months.
Wife : Total kitne months hue?
Sardar : Oye 9 months & start dancing Balle Balle!!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Arrange marriage Lottery ke
tarah hote hai.
Lag gye toh lag gaye
.
.
.
.
Warna lag gaye
by @irha@ (few years ago!)
Ek angrej gaun me chalta kahi ja raha tha raste me ek aurat se takra gaya so angrej ne aurat se kaha Sorry for that ....Us aurat ne angrej ko ek thappad mara aur kaha Ek to takarate ho upar se kahete ho saree phar de!
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan New York Gaya
Wahan Aik Building Mein Aag Lagi Dekhi Tou Kaha
Tm Log Neechey Kood Jao Mein Pehelwan Hon Pakar Longa Pehle Aik ßacha
Gira Usne Pakar Liya Phir Aik Admi Gira Usse ß Pakar Liya Phir Aik
Kala Admi Kooda Tou Pathan Nai Chor Diya 0r Kaha ...
.
Oye
Jali Huyi Lashen Mat Phenko !!!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa ko rota dekhkar Banta ne pucha kya hua?
Santa : Meine 2 ton ka AC kharida,
ghar aakar tola to sir 35 kilo ka nikla!
by Pak101.com (few years ago!)
Hum nay tumhari yad mai ro ro K tub bhar diye
.
.
.
.
.
.
Aur tum bewafa aye aur un say naha kr chal diye....!:-(
by Abdul Sami (few years ago!)
Sardar Doctor Ke Paas Gaya,Doctor: Tum Duniya Ke Pehle Aadmi Ho Jo Pregnant Ho.Sardar Rote Hue: Main Logo Ko Kya Muh Dikhaunga, Meri To Abhi Shadi Bhi Nahi Hui.
by Pak101.com (few years ago!)
Maalik Makaan: OK, mein tumko kiraya dene ke liye aur 3 din ki mohlat deta hun.
Funny Sardar Ji: Theek hai ji, mein Diwali Holi aur Chrismas ke 3 din select karta hoon.
by Pak101.com (few years ago!)