Phone Ki Ring Baji
Phone Ki Ring Baji.
Pati: Mere liye Ho To Kehna Mai Gharpe Nahi Hu.
Biwi Phone Utha k : wo gharpe hai
Pati: Mana Kiya Fir Bhi
Biwi : Ji wo mere liye tha
by Mazhar Khan (few years ago!) / 915 views
Similar Jokes
Height of Innocence
Kid (on phone): Madam, My son will not come to school today !
.
Madam: Who are you?
.
Kid: My Papa Speaking !!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Teacher to Sardar: “I killed a person” convert this sentence into future tense.
Sardar: The future tense is you will go to jail.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife:Suna he k jannat me husband
k sath Wife ko nahi rehne dete
HUSBAND! sahi suna he,
Wife: aisa kion?
Husband: Arey pagli isi liye to
usey jannat kehte hain
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Miss apny shagird se pyar hogaya...
Miss ne usay message kia...
.. I Miss you..
..
Sardar ne kafi dair sochny k baad reply kia...
...
...keh...
....
I Student U.
..
hahahha :D
by WAQAR (few years ago!)
Ek Pathan Bus Me Ja Raha Tha
Samney Bethi Ek Aurat Apny Bety Ko Bar bar ye hi Bol Rahi Thi
Beta Jaldi se Ye Biscut Kha lo Warna Me Un Uncle Ko De Dun gi
Jab us orat ne chothi bar ye hi alfaaz bole to pathan ghusse se Bola:
O baji Jaldi Fesla Karo,
biscut k chakkar me Hum 4 Stop Agey aa gaya Hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
At an INDIAN bus stand, An American Doctor got Heart attack after reading a Book's Name..!!
Guess the name of that book??
:
:
... .
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
"How to Become a DOCTOR in 30Days". Rs 150/-
by Pak101.com (few years ago!)
Air hostess to all the passenger.?
Kripya apni -apni belt bandh le..
"santa asked"
Te Bibi jinha ne Pajama payia oh ki kra....
by Pak101.com (few years ago!)
Masterji Bacche Ka Lunch Kha Gaye...
.
.
.
.
...
Masterji: Beta Ghar Ja Kar Mera Naam Toh Nahi Bataoge na?
.
.
.
.
.
.
Bachha maasom awaaz mein bola:-
Ji Main Keh Dunga mera lunch kutta
khaa gaya
by Pak101.com (few years ago!)
Jab KUTTE ki maut aati hai na..
tab kutta mar jata hai...
Aur Jap Sardar Ko biwi Ki yad ati hai ko..
Sardar airhostes se- aapki shakal mere biwi se milti julti hai..
Air hostes ne jordar tamacha mara..
Sardar- kya baat hai charactr b milta julta
by Pak101.com (few years ago!)
angerazon se phucha k kitney bachey honey chahiye toh unho neh kha 1
chinese seh phucha 2
punjabio seh 3 ya 4
pathan seh phucha to jwb mila
HA JAZBA E JANOON TOH HIMAT NA HAAR
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)