Ek larki boyfriend k sath

Ek Ladki apne BF k sath Ghoom Rahi thi.. .
.
.
Itne me us ka
husband aa gaya aur uske BF Ko pitne
laga..
Ladki- Maar saale Ko
Apni biwi ghumaata nahi h,
Aur dusro
ki biwi gumaane le aata hai...
.
.
.
(itne me BF josh me
husband ko marne laga)
.
.
.
Ladki - Maar saale Ko, na khud ghumaane le jata
hai,
na kisi aur ko ghumaane deta hai...

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 848 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Bhai sahab is underwear

customer:Bhai sahab is underwear ki kya garranty hai?shopkeeper:5 v manjil se kood k dekho,tum phat jayoge par underwear nahi...!!

by Pak101.com (few years ago!)
Manzil se niche gira

Sheikh 8th manzil se niche gira.

Girte huwe kitchen ki window k pas pohncha

to apni BV ko dekh kr chiLaya:

Shagufta meri ROTI na Pakaeen.!

by Mazhar Khan (few years ago!)
Laloo Was Coming Out Of The Airport

Once Laloo Was Coming Out Of The Airport. As There Was A Huge Rush,
The Security Guard Told Laloo:
“WAIT PLEASE”,

For Which Laloo Replied:
“85 Kgs” And Moved On…

by Pak101.com (few years ago!)
Dost hamare

Kabhi kehte the dost humare.
Jaan mangoge to jaan bhi hazir hai.
Aaj sale apni biwi ko jaan kehte hai. Aur mangte hai
to inkar karte hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bania’s son: Daddy meri door ki

Bania’s son: Daddy meri door ki nazar kharab hai SPECKS banwa do.

Kanjoos Bania took him outside & said: Woh dekh kya hai?

Son: Suraj
Kanjoos Bania: Abbe ullu ke patthe, aur kitni dur tak dekhna chahe hai tu.

by Pak101.com (few years ago!)
aap cigarette mat piya karo

Patni: aap cigarette mat piya karo, bohot badbu aati hai.
pati ne cigarette pina chhod diya.

Patni: aap paan, gutkha mat khaya karo daant kharab ho jayenge
pati: ne paan aur gutkha khana bhi chhod diya.

Patni: aap bike dhire chalaya karo, kahi accident na ho jaye
pati ne bike dheere chalani shuru kar di.

Patni: aap apne baal thik se rakha karo, acche nahi lagte aise.
pati ne apne baal thik kar liye

@…2 saal baad…@

Patni : Ab aap pehle jaise nahi rahe…

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Warzish kia karo sehat k lye

Docter; achi sehat k lye roz warzish karo.
Pappu;hum roz cricket or footbal khelte hain
Docter;kab tak

Pappu;jb tak mobile ki battery low na ho jae

by Sabir shah (few years ago!)
100 me se sirf 99 kam the

Santa circket kheal kar aya.
Banta :kitne runs bane the?
Santa:century hone me sirf 99 runs baqi the aur me out ho gia.
Banta:shit yar so close

by Sabir shah (few years ago!)
ups

Bazurg kisi abadi se guzar rhy thy unho ne dekha ke puri abadi mai sirf 2 ghar ese hy jo chand ki tarha chamk rahe hy
Wo isi tajasus mai dusre din b isi abadi se guzray or wohi manzr dekha unho ne logo se poucha ye kia raz hy
Logo ne unhy bataya ke ye Allah ke wo bandy hy jinho ne
UPS lagwaya hy..

by haleema sadia (few years ago!)
Santa found answer to the

Santa found answer to the
most difficult question ever-
What comes first the chicken or the egg ?
O yaar, jiska order pehle doge, vo ayega !

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook