Baba-e-Qaum: Muhammad Ali Jinnah
Baba-e-Qaum: Muhammad Ali Jinnah
Quaid-e-Millat: Liaquat Ali Khan
Madar-e-Millat: Fatima Jinnah
Aur Ab . . .
Bhabhi-e-Millat: Sania Mirza. :-)
by Pak101.com (few years ago!) / 1117 views
Similar Jokes
Customer: Ek kilo gaay(cow) ka doodh dena.
Shopkeper: Lekin tumhara bartan toh bahut chhota hai.
Customer: Theek hai toh phir bakri ka de de.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan rat k andhere me qabaristan me ghus gia
jab 45 min bad dosri taraf se ja nikala to pasina ponjhte howe kaha ye kon sa road tha itne jumps
by Sabir shah (few years ago!)
Boy:Janu tum ab badal gai ho.
Girl:Why
B:Ab mai tume Kis karta hu to tum ankhe band nai karti
G: Hramkhor pichhli bar band ki thi to purse se100 Rs gayab The
by Pak101.com (few years ago!)
Once Prince charles & sardarji were having dinner…
Prince said: “pass the wine you divine”.
Sardar thinks “how poetic!!”
and says,”pass the custard you bastard
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan namaz parhne gia
or 2 baar wojo kia
kisi ne pocha:khan sahab 2 bar kis lye wojo kia?
Pathan:aik baar toot gia to dosra kam aae ga.
by Sabir shah (few years ago!)
Faqir:10rs dedo chai peyonga Seth:chai to 5 ki
hai.....Faqir: Girl friend ko b pelaonga.....Seth:
Faqiro ne b Grl Friend banalin.....Faqir:nahi saab
Girl Friend na Faqir bana dia ha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Gadhon Ki Race!....
10..
9..
8..
7..
6..
5..
4..
3..
2..
1..
Fire!..
aray Bhago sms bad main prhna..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: pata hai, bachpan mein mujhe ek bus ne zor se dakka maar diya tha.
Banta: baap re, tu mar gaya ke bach gaya?
Santa: mujhe yaad nahi hai. main tab 4 saal ka tha
by Pak101.com (few years ago!)
Aisi Kya Cheez Hai, Jo Khridne Wala Kbhi Pehenta Nhi Aur Pehene Wala Kbhi Khridta Nhi
.
.
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
Baby Diapers.-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Maa: Beta ya Kar Rahe Ho??
Beta: Padh Raha Hoon.
Maa: Shabash! Kya Padh Rahe Ho??
Beta: Ji, Film Shole Ki Story..
by Pak101.com (few years ago!)