A SHEiKH on his death
A SHEiKH on his death timeMy wifewhere r u?
Yes,I m hereMy sons,my daughters r u all here?
Yes, PaPaTey fer naal dey kamray da pakha Q chalda pya a. .
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 956 views
Similar Jokes
aj wo azeem din hai jab aj se
5000 sal
pehly
aik aisi
medcine
ejad hui
thi jis ki
waja
se
aaj
puri
dunya
k pathan
zinda hain
by Abdul Hannan (few years ago!)
Lady Assistant:
Sir, Ap Ki Wife Ap Ko Phone Par Kiss
Karna Chahti Hain.
Boss:
Msg Receive Kar Lo, Baad Mai Tum Se Lay Longa
by Pak101.com (few years ago!)
Ameer admi:mere pas aik kothi 4 caren 280 moter cycle hain ap k pas kia hai?
Gareeb admi:mere pas aik beta hai jis ki girl friend teri beti hai..
by Sabir shah (few years ago!)
Judge: Tmhari Akhri Wish?
Mujrim:Aap Ki Beti Se Shadi,
Nokia N97, 5 Crore Rupaye,
USA Ka Visa, 2 Saal Ka
Haneymoon,
6-7 Bache Jo Aap Ko Nana Nana Kahen Or Mujhe Papa,
Or Main Un Sab Ki Shadi Karwa Dun,
Uske Baad Aap Jo Fesla 2 Mjhe Manzor Honga.
Judge: Ha Ha Ha… Meri Koi Beti Hi Nhi..Tango Saale Ko
by Pak101.com (few years ago!)
Jai : Apni Galfrnd k sath Pahli date pr:
Ye Meri Pehli Date H Darling, Agar Koi Galti Ya Kami Reh Jaye,To Mujhe Chota Bhai Samajh Ke Maaf Kar Dena.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Apni Biwi Se Poochta Hai.
Santa: “Tum Bachhe Ko Kya Pilati Ho?”
Biwi: “Doodh Aur Orange Juice”
Santa Hairani Se: “Oye Tu Ne Kabi Bataya Nahi, Orange Juice Kiss Side Se Aata Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Bhotni apni maa sy”mama mama dkho na me kitni khofnak ho gai Hon
.
Mom;Beti Zyada Gharor ni krtay
Tm ny abi Jazz k add m Ali Zafr k sath wali larki ni dekhi :-P
by Mazhar Khan (few years ago!)
What's the difference between a good lawyer and a great lawyer?
A good lawyer knows the law. A great lawyer knows the judge.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: aaj tum udaas Q ho?
husbend: aaj meri maa or meri behen alag alag ho gaen.
Wife: koi baat nhi,
Ab me agai hu na,
Me tmhari maa behen ek kr dungi;-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Insan ko Beemar kar Dainay wali Chezon mein Se aik cheez apno ki judai hai ”
So Plz. Aik 2 sms kar dia karo”Kal v halka jea bukhar ho gya c..
by haleema sadia (few years ago!)